Hallo allemaal, Lange tijd snuffel ik hier al rond. Vandaag maar besloten om me aan te melden. Zal me even voor stellen. Ben 34 en woon samen, al 12 jaar. In 2008 hebben we besloten om aan gezins uitbreiding te beginnen om dat alles eigenlijk zo ver klaar is en we eigenlijk nog iets missen. Een kindje. We zijn dus al een tijdje bezig. al dikke anderhalf jaar. Misschien krijg ik hier meer steun en begrip als van mijn omgeving. Ik zal mijn verhaal doen op een andere plek. Dikke knuffel Rozalie
welkom, hopelijk ben je snel zwanger! ik ben ook al 11 jaar samen met mijn man en wij waren ook "pas" zwanger na 10 jaar samen zijn, ben ook van jouw leeftijd waar staat je andere topic?
Tja een topic plaatsen wat was een heele klus zeg. Heb mijn verhaal twee keer moeten schrijven. Er ging iets mis.Maar is uit eindelijk wel gelukt. Moet zeggen dat het toch wel wat op lucht als je het van je af kan schrijven.Het staat onder "langer als een jaar bezig". Knuffel Rozalie
Welkom en veel succes met het zwanger worden.. Hopelijk mag het snel klaar zijn bij jullie.. Veel plezier hier!!