Joran van der Sloot wordt vader van tweeling | RTL Nieuws Omg, het wordt steeds gekker... Vooral het: hij gaat zn kinderen verwennen en vertroetelen...yeah right..vanuit de cel.. En wat een gestoord wijf!!
Nou, er is een bloempje.. Daar komt een bijtje bij.. Of ben je meer van: Als 2 mensen heel veel van elkaar houden... Ot; ik vind hem gestoord en haar erbij.. Ik gun het hem niet dat hij vader wordt....
Je hebt daar in de gevangenis heuze ne*kkamers. Daar hoeft geen bewaker voor omgekocht te worden hoor.
Maf hoor. Snap überhaupt al niet dat een vrouw warm wordt van zo'n freak. Vond inderdaad de uitspraak dat hij zijn kinderen zeker zal verwennen helemaal van de zotte. Lekker dan, een geschifte pa in de bajes.
En weer de zoveelste topic over Joran, wat heeft dit topic nu weer voor zin, we wisten al dat vader werd en of het er nu 1 of 2 worden het blijft hetzelfde verhaal en dezelfde reacties, op daar elke keer een topic voor te openen, man man hij is meer beroemd dat acteurs/zangers etc, wat zal hij genieten van die aandacht en dat voor iemand die zoumoeten wegrotten.
Ik bedoel hij krijgt meer aandacht in de media dan menig ster. En hij wordt vader, wie weet of hij zal meelezen
Die bewakers verdienen maar $25 per maand volgens Peter r. Als Joran ze bijv $100 bied (4 maandsalarissen) knijpen ze wel een oogje toe wat betreft bezoekrecht En hij wil dochters? Hopelijk hoeft zich als "papa" nooit te voelen wat de ouders van Stephanie en Nathalee voelden, creep!