Ik zie dat hier aardig wat moeders zijn met 3, 4 of zelfs meer kinderen. Ben er zelf een met 3 misschien ooit 4. Maar ik vroeg me af hoe doen jullie dat met de slaapkamers? wij hebben nu een huis met 3 slaapkamers. De 2 boys slapen bijelkaar verschillen maar 2 jaar. Ons meisje heeft een eigen kamer waar ook makkelijk nog 1 bij kan. Maar ik zie dat niet zitten. Ik vraag me af hoe jullie dat doen met jonge kinderen en een 4e of meer erbij en de slaapkamers. Als hier nog eentje bij zou mogen komen dan moet ik een kindje van dan 2,5 of 3 jaar met een baby op 1 kamer doen. En eerlijk gezegd vind ik dat best een eng idee, misschien ben ik gek, maar ik zie dat niet zo zitten. Een huis met 4 slaapkamers word het eerst ook nog niet want deze moet eerst af en dan nog maar eens verkopen. Dus dat is ook nog geen optie. Wie kan mij wijzer maken en vertellen hoe jullie dat doen?
De nicht van manlief heeft 2 kindjes van nu 8 maanden en 3,5 jaar op 1 slaapkamer. Dat gaat prima. Wij hebben hier ook geen extra slaapkamer en nummer 2 komt eerst bij ons op de kamer en zal later verhuizen naar de slaapkamer van zoonlief. Waarom vind je het een probleem als de oudste 2 ook bij elkaar op een kamer slapen? Waarom was het toen geen probleem?
Nou toen de oudst 2 bij elkaar op de kamer kwamen waren ze 4 en 2. Dat vind ik een andere leeftijd dan een baby en een van 2,5...Ben zo bang dat ze het zal oppakken of wat zal geven wat niet kan. Ja weet niet vind het gewoon eng.
Ah op die manier. Ja dat kan ik me wel voorstellen. Maar goed, bij dat nichtje van mijn man gaat dat dus goed Is het geen optie om de kleine de eerste maanden bij jullie op de kamer te houden? Zodat je jongste er aan kan wennen en jij ook wat vertrouwen er in kunt krijgen?
ja ik heb meestal de kleine een aantal maanden bij me liggen, mocht het dan naar de kamer moeten dan is de kleine zo 8 maanden de jongste dan 3,5?? weet niet moet eerst maar eens zwanger raken enz natuurlijk maar toch vraag ik het me af hoe anderen dat doen vandaar de vraag.