Hallo Allemaal, ook ik ben nieuw op dit forum, ik las af en toe wel mee, maar schreef nooit mee, maar heb nu net een miskraam gehad, en heb behoefte aan afleiding en kletsen over zwanger zijn en worden en mensen die dit ook hebben meegemaakt. En om weer met goede moed verder te kunnen aan de volgnede ronde! We hebben eerder een miskraam meegemaakt, en daarna werd al snel onze lieve dochter geboren. Dus hopelijk gaat het deze keer weer zo, want ons verlangen gaat toch ook nu weer uit naar een kindje... Groetjes An3
hoi hoi. welkom hier... balen van die mk meid... maar gelukkig ook een mooi dochtertje.. Veel plezier hier en succes met zwanger worden xxx
Hoi, Ik ben ook net nieuw hier en heb ook twee miskramen gehad, vorig jaar. We gaan er nu ook weer voor. Vorig jaar had ik het na twee miskramen helemaal gehad met het babygedoe. Toen hebben we het een jaartje uitgesteld allemaal. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent, probeer het een plekje te geven. En de tijd doet de rest! Liefs Jessica
Welkom An, en misschien gaat het inderdaad zo als bij de eerste. Heel veel succes, en sterkte voor momenteel. Een virtueel bloemetje van Ingiemoppie