Hoi meiden, ik ben al een tijdje bezig om me er in te verdiepen en als het goed lukt wil ik er ook een specifieke pendel voor kopen (gebruik nu ketting met ring). Wie wil dus gependeld worden? Behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst (). Ik geef aan wanneer ik pendel, en net als andere dames verwijder ik een pb buiten de aanvraagtijd. Wat ik nodig heb; Naam en geboortedatum Ik pendel op zwangerschap en geslacht
Er mogen aanvragen gedaan worden tot 20.30 uur.. ik durf niet te zeggen dat ik gelijk iedereen kan doen vanavond, maar diegene binnen de tijd krijgen zowiezo een reactie
Ik ben ook echt heel benieuwd, vind het ook super spannend en hoop dat ik nog een reactie krijg voordat ik om 21.30u ga slapen en anders wacht ik morgen nog weer in spanning af . Liefs Susanne
Ik ben door de aanvragen heen. Wanneer ik weer wat tijd over heb laat ik me wel horen. Houden jullie mij op de hoogte of de pendels kloppen? Dat zou ik leuk vinden!
Ik ben helemaal enthousiast! Nog nooit gehad en vind het zo ontzettend leuk! Ik ga je zeker op de hoogte houden en ga duimen dat je pendel klopt!
Bij Priscilla wisselen de uitslagen wel heel erg, hoop voor haar dat jij en allwoman gelijk krijgen . Ik houd je zeker ook in de gaten en hoop ook met heel mn hart dat je voorspelling bij mij klopt (is dezelfde als die bij Priscilla)! Groetjes Susanne
Hoop het ook haha had er ook 2 voor nov (heb ik al weggehaald) maar die zijn helaas niet uitgekomen. Zal ook voor jou duimen dat het bij jou uitkomt
Deze ronde zit ik nog in november (mn NOD is de 29ste of 30ste, maar ga zaterdag al testen omdat ik dan jarig ben en tegen beter weten in hoop op het mooiste verjaardagscadeau dat ik me kan wensen), maar de volgende denk ik al in januari (heb tot nu toe vaak een lange cyclus, alleen niet de ronde van mn miskraam en die daarvoor), dus denk dat het dan eerder januari wordt dan december, maar we we zullen zien! Vind dit soort dingen wel erg spannend, hoop dat er nog meer meiden voor me willen pendelen en ben erg benieuwd wat daar uit komt!