Wat superlief van je En dames die hebben gestemd Dankjulliewel!!! (weet even niet wat ik nog meer moet zeggen ben zo verbluft)
@ Sennie en eline joan: wat raar dat jullie mijn pb'tjes niet hebben gekregen zeg.. Stuur nog ff een nieuw pbtje. dan antwoordt ik zsm. Vandaag pendel ik voorderest NIET. Gister wel een heerlijke dag gehad in de welness sauna, lekker tapas, zwemmen etc ik heb genoten. En krijg zaterdag gewoon weer kaartjes!! Wat Lief trouwens wat iederen over m'n ventje zegt!! Zit er gewoon van te blozen!!
Nalia, hoe spreek je de naam van je zoontje eigenlijk uit? Gewoon zoals het er staat of echt Da-ien? Ben er even benieuwd naar want ik vind het echt een mooie naam
Hihi ik had Dane op mijn lijstje staan, spreek je hetzelfde uit Vind Dayn ook wel een mooie schrijfwijze! Daarom was ik even benieuwd
zo ik heb ook gestemd hoor, wat is het een schatje om te zien Ik hoop dat nog veel mensen me volgen met stemmen !!! Kuss
Ben ook even gaan stemmen op uw klein schatje! Wat een lieverdje.... Ik heb nog geen pendel van je maar hou het hier volop in het oog!
Hey Dames, Sorry maar ik pendel even niet. Ik heb een evenwichts orgaan ontsteking ofzo. Dus kan me niet concentreren, het is ook moeilijk te zen nu ik niet kan focussen. Zodra ik weer pendel staat het hier! Groetjes
Ik had ook gestemd, wat een scheetje zeg! Heel veel beterschap met jezelf, neem je tijd meis. Ik neem even een abbo, zou graag door jou gependeld willen worden.