Nalia je had gister gereageerd dat je gister of vandaag de berichten zou behandeln maar ikhad ruim binnen de tijd gestuurd en ik heb nog gen bercihtje vraag me af of je e nog moest doen of dat het misschien fout is gegeaan met mijn pvb?
wilde je even doorgeven dat pendel niet klopt. Je had april 2012 jongetje gependeld....had gister posi test in handen of het een jongetje is weet ik natuurlijk nog niet
Halloo!! hou even in de gaten wanneer we weer aanvragen kunnen sturen, hoop dat je het nu wat rustiger hebt en geen last meer gehad hebt van de wegvallende stroom..
Hoi Nalia, Hoe gaat het inmiddels? Is het al wat rustiger inmiddels? Ik wacht geduldig je pendel af... Alvast een prettig weekend!
Nalia, ik wil je even laten weten dat je pendel voor oktober helaas niet is uitgekomen. Ben gisteren ongi geworden... Toch bedankt!
Hey Dames, Ik wil even aan iedereen die op 2 oktober een aanvraag heeft gedaan mijn excuses aanbieden. Dit had ik allang gedaan willen hebben. Ik ben flink ziekgeweest met 1 of ander darmvirus(alle 3 trouwens). Heb problemen met mnvriend uitgepraat/opgelost. En de kleine man had/heeft alles tegelijk: sprongetje, ziek geweest, verkouden, en nu de wintertijd wat inhoudt dat mama niet genoeg uurtjes slaap heb en s'avonds helemaal op ben. En wil ik er vandaag voor gaan zitten heb ook eindelijk het huis weer eens voor mezelf , ben ik mn pendel kwijt.. Maar iedereen die op 2 oktober een aanvraag heeft gedaan krijgt antwoord!
Gelukkig is het nu weer beetje rustig bij jullie thuis! Mogen er ook vanavond nog nieuwe aanvragen worden gedaan? Liefs