Meiden misschien kunnen jullie mij helpen.. Wij hebben in september: * 2 bruiloften * 5 verjaardagen * 2 doopfeesten Nou is dat behoorlijk wat in 1 maand.. Hebben jullie leuke tips voor leuke orginele maar vooral GOEDKOPE cadeau's ?? Alle hulp is welkom
Bruiloften: leuke set geurkaarsen oid voor hun witte broodsweken Doop: leuke rammelaar Verjaardagen: ligt eraan welke leeftijden maar daar kan j veel voor verzinnen
Bij verjaardagen geeft een mandje altijd leuk! Je kan zo'n mandje vullen met van alles en nog wat -koffiepakket, koffie koekjes, melk, suiker, kopje -douchegel en creme en een washandje handdoek Geeft leuk en het lijkt een groot kado. Vooral als je bij de action shopt!
Doop: ramelaar, opzich leuk maar de kids zijn 5 en 2.. Mandje voor volwassen verjaardag is idd leuk!! Meer orginele tips zijn nog steeds welkom
Ik koop altijd het hele jaar door en heb een kado kast dus pluk altijd iets uit de kast. Vooral in juni is het hier gekkenhuis: vaderdag en 6 verjaardagen Maar koop vaak bij action voor kinderen. En voor volwassenen kan je ook leuke dingen halen. Bijv. een mandje met lekkere dingen maken.
Bibiche: Het hele jaar door leuke dingetjes kopen is inderdaad een slim idee.. Die ga ik onthouden Nog meer orginele tips, anders dan douchegelletjes of bloemen?? Ik ben echt niet creatief met zo'n dingen verzinnen
Bij big bazaar hebben ze heel originele zakken om wijn in te doen, dan geeft het veel leuker! En inderdaad Action! Voor bruiloft ook pakketje metfleeceplaid en wat lekkers is leuk. Voor een doop genoeg bij Action. Wel heel veel wat je hebt zeg! En oja,.iets met een foto is ook altijd leuk en hoeft niet duur te zijn!
Oh haha 5 en 2 jaar'! Zou wel gewoon echt een heel klein cadeau geven Zeeman of Action ( voor de 2 jarige bijv mandje fruit of groente of boekje, voor 5jarige Gekleurde of geurpennen bijv) Ik koop idd ook vaak al vantevoren iets Wat ook leuk is, als j bijv echt Sven geen geld hebt is een kaart en dan uitnodigen bij j thuis dat j heerlijk gaat koken voor diegene of mee uit lunchen / ontbijten neemt een x ( bijv volgende mnd wanneer j weer wat geld hebt)
Ik bestel eens in de zoveel tijd een boel spullen bij lobbes.nl. Speelgoed is goedkoop en ze verkopen nu ook spullen voor in huis. Zo kan ik weer een tijd vooruit.
Het is niet zo dat we echt geen geld hebben, maar 9 feesten in 1 maand tikt nogal aan Lobbes.nl -> nog nooit van gehoord maar ik ga eens kijken! Dankje..
doop: boekje om zelf te lezen of voor te lezen, kleurboekje, cd met liedjes bruiloft: een mandje maken met voor elke witte broodsweek 1 cadeau. Bijvoorbeeld voor de eerste week 2 glazen champagne (goedkoop bij action/xenos), 2e week fles champagne, 3e week geurkaarsjes, 4e week massageolie .... ach verzin zo maar. Bij elk cadeautje een leuke tekst erbij verzinnen, bijv bij de 2 glazen: hoera, al een week getrouwd daar mag wat op gedronken worden. 2e week fles champagne: yeah, al 2 weken getrouwd en nog bij elkaar, dat mag gevierd worden....etc verjaardagen: niet te moeilijk doen overal zijn nu aanbiedingen, kijk rond,n misschien een tip om het hele jaar wat cadeaus in te slaan. Voor een verjaardag ook leuk om een bon te geven, bijvoorbeeld aan een vriendin: tegoedbon voor kopje thee + taartje eten bij ... tijdschrift kopen met badolie, leuk inpakken met cellofaan...
bij de primark hebben ze van die pakketjes met een vaasje en van die reukstokjes. Zit er erg leuk uit en niet duur.
doop: boek(je) met een mooi gedicht dat bij de doop pastr erin en natuurlijk jouw/jullie namen. Dat doet het hier altijd erg goed en meteen een mooi aandenken bij de doop.