Hallo dames, Ik ben nu ruim 5 weken zwanger en slik nog steeds tarwekiemolie. Dit ben ik gaan slikken na mijn 2e mk. Wanneer kan ik hier weer mee stoppen? Alvast bedankt voor de hulp!
Ik ben ermee gestopt toen ik een positieve test in handen had. Ik ben niet zo van elke dag iets innemen, vergeet dat altijd.
Mijn eerste gedachte bij het lezen van de titel van dit topic was: wanneer(maar vooral waarom) begin je met tarwekiemolie?? (Niet als kritiek bedoeld, maar pure interesse, wat doet het voor je?)
Ik heb 2 miskramen gehad en tarwekiemolie (de vit. E daarin) zorgt voor aanmaak van gezonde cellen en voor een betere doorbloeding, wat de innesteling zou bevorderen. Aangezien het steeds mis ging bij de innesteling/ vlak daarna. Ik ben er in juli mee begonnen en slik het nu nog steeds. Ik wilde het gewoon een keer proberen en nou kan het natuurlijk toeval zijn, maar het lijkt te werken. Het schijnt dat natuurlijke vitamine E (zoals in tarwekiemolie) veel beter wordt opgenomen door het lichaam dan kunstmatige vit. E (zoals in andere vitaminesupplementen).