Hoi allemaal, Ook ik zal me even voorstellen hier, aangezien mijn vriend en ik ook besloten hebben om voor onze 1e te gaan Ik ben net 1.5 week gestopt met de pil en ben heel benieuwd hoe mijn cyclus zal verlopen, aangezien dit voordat ik aan de pil ging behoorlijk onregelmatig was. Nu ik een beetje op het forum aan het neuzen ben, kom ik erachter hoe weinig ik eigenlijk weet, dus ik zal hier wel regelmatig te vinden zijn de komende tijd!
Ooh ik ben trouwens 26, heb vanaf mijn 16e ongeveer de pil gebruikt. Dit om de voornaamste reden om regelmaat te krijgen. Ik had namelijk een enorm onregelmatige cyclus: om de 5,6 of 7 weken ongesteld. Sinds deze maand gestopt met de pil, hopelijk krijg ik nu wel een regelmatige cyclus, al ben ik bang van niet omdat ik dit vroeger ook niet had. Volgens de cyclus-app die ik heb gedownload, zou ik vanaf nu mijn vruchtbare dagen in moeten gaan, dus ik ben benieuwd of dit in de ovulatietestjes ook gaat blijken, of dat ik inderdaad nog een onregelmatige cyclus heb. Vriendlief is erg enthousiast, maar gaat er nu nog vanuit dat het allemaal nogal "simpel" is en dat het klusje zo geklaard is