maar heb me nu toch ook maar aangemeld Ik ben een vrouw van 27 jaar. Sinds 2,5 jaar héél erg gelukkig met mijn vent en we willen graag aan kinderen beginnen. Ik ben van tevoren veel gaan lezen over hoe je alles het beste aan kan pakken Ik hou ervan alles 'goed' te doen en niet half. Dus precies uitgerekend wanneer ik het vruchtbaarst zou zijn, rond die tijd flink wezen klussen en daarna met kussen onder m'n kont en benen omhoog blijven liggen Ik ben nu een week overtijd. Heb afgelopen zondag een testje gedaan (NOD) en zag een héél lichte streep. We wachten nu tot aanstaande zondag voor een tweede test, maar ik heb wel het idee dat het raak is. Ik ben nog een beetje onzeker...en angstig. Mijn schoonzusje heeft afgelopen februari slecht nieuws gehad. Na 34 weken zwangerschap is haar dochter in de buik overleden en de dag erna dood geboren. Een hele grote verdrietige gebeurtenis, en ik dacht dat het wel mee zou vallen maar je houdt het toch in je achterhoofd. Ik zou nu rond de 4,5 week moeten zijn, en iedere keer dat ik naar het toilet ga controleer ik op bloed Hoop dat ik binnenkort wat geruststelling heb, want zo wil ik niet de hele zwangerschap doorgaan. En aan de andere kant...binnenkort geruststelling is natuurlijk relatief- ik denk dat het pas echt na 9 maanden komt. Lang verhaal, sorry Ik hoop jullie verhalen samen gezellig mee te maken! Groetjes
Allereerst Welkom! Ik hoop voor jullie dat het raak is! Bah wat rot voor je schoonzusje, lijkt me erg moeilijk na zo ver in de zwangerschap dat het toch nog fout gaat! En inderdaad, pas na 9 maanden zal je pas echt gerust zijn, dat herken ik hoor! In ieder geval succes met de test aankomende zondag!
een streep is een streep meid en dat betekend zwanger maar ik snap je onzekergeid wel hoor ik hoop dat je snel ervan kan genieten omdat je je zwanger voelt!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Ik hoop voor je dat het raak is, veel succes met de volgende test hopelijk heb je dan een super dikke streep Liefs wolly
Gefeliciteerd Female ! Ik herkende je woorden over dat 'niet alles half aanpakken, maar meteen goed doen' Waren jullie lang bezig met proberen? Ik ben ook nieuw hier, maar lees al een tijdje mee. Ik zal me even voorstellen. Ben 31 jaar, woon in Zuid-Holland. We zijn nu 2 maanden 'bezig' Ik heb helaas al een zwangerschap meegemaakt die mis ging. Maar nu ben ik er weer aan toe en hoop ik dat het snel raak zal zijn. Groet!