Hallo, Ik ben hier totaal nieuw, nooit eerder op dit forum geweest. Ik ben Wan en sinds een paar maanden getrouwd ( Erg leuk trouwens dat trouwen ) als het aan ons ligt willen we graag een kindje. Mijn man heeft al een zoon , maar er mag gerust nog een kleintje bijkomen. Afwachten maar of dit gaat lukken. Ondertussen hoop ik hier een goede tijd te hebben binnen deze site. Groetjes Wan.
Hoi Wan, Welkom hier en heel veel succes met zwanger worden. Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Kus Toys
Welkom op dit forum. Hier zul je je vast niet zo snel vervelen. Nog gefeliciteerd met julie trouwerij. (ben zelf ook net getrouwd) grappig he als je je ventje ineens je man mag noemen, dat is wennen!! Ik hoop dat jullie gauw zwanger zullen worden!! Liefs Happy[/img]
hoi Welkom hier en nog gefeliciteerd met je huwelijk. En heel veel succes met zwanger worden. Groetjes kim
hallo wan als eerste nog gefelciteerd met je huwelijk,en van harte welkom op deze forum.en dat het snel raak mag zijn. groetjes danielle
Hai hai, ik had me dus al voorgesteld op mijn kiekeboe forum, moet alles nog eens goed bekijken, maar in ieder geval, hallo, leuke pagina (zwangerschapspagins.nl )dit hoor, van alles wat, groetjes adhd t.c.