Hallo allemaal, Ik heb mij ook al een poosje geleden ingeschreven op de site maar er was zoveel te lezen en zien dat ik er nog niet aan toe gekomen ben om me even voor te stellen. Bij deze; Ik ben Mariëlle, 30 jaar en heb 3 kinderen, waarvan de twee oudsten pleegkinderen zijn die hun ouders vier jaar geleden verloren zijn aan kanker. Onze jongste is momenteel 3,5 jaar en ik ben nu 32 weken zwanger. Ik heb afgelopen maandag van de verloskundige te horen gekregen dat ik waarschijnlijk het GBS-bacterie bij me draag waardoor een thuisbevalling in het water valt en ik met een antibiotica-infuus moet bevallen. Tijdens mijn vorige bevalling is onze zoon ook ziek geworden van deze bacterie maar daar is toen nooit uitspraak over gedaan. Best even schrikken maar ik wil graag weten of er op deze site ook vrouwen zijn die dit al eerder hebben meegemaakt.....Wellicht kunnen jullie me meer vertellen? Groetjes, Mariëlle
Hoi Mariëlle, welkom hier iig en dat is niet niks wat je pleegkinderen mee hebben moeten maken zeg! En balen voor jou dat je niet lekker thuis kunt bevallen.
Wel geruststellend dat nu alles van tevoren vaststaat, toch? Zo zie ik het in ieder geval. Hoe vinden de andere kids het dat je zwanger bent en hoe oud zijn ze? Ik heb twee kids van 5 en 7 jaar en ze zouden het vreselijk leuk vinden als er een baby komt! Welkom en veel leesplezier!
Hoi hoi, Welkom op het forum en hopelijk vind je iemand hier die wat info voor je heeft. Liefs, Bibu !
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! Onze pleegkinderen, ook al zie ik ze als mijn eigen kinderen, zijn momenteel 14 en 12, beide alweer op het voortgezet onderwijs. En ze vinden het erg leuk dat er nog een broertje of zusje bijkomt maar het wordt volgens hen ook wel druk en dat denk ik ook wel maar wel reuze gezellig! Ik ben er ook wel blij mee hoor dat we nu weten waar we aan toe zijn. Ik moet alleen het idee van niet meer thuis bevallen even een plekje geven. Groetjes, Marielle