Hallo allemaal, Mijn naam is Jolanda, ik ben 24 jaar en sinds 29 september ben ik de mama van Mees. Mees is geboren van 41 weken en 1 dag zwangerschap. Hij is in het ziekenhuis geboren omdat hij in het vruchtwater had gepoept .. Bij de geboorte woog hij 3645 gram en was hij 51 cm lang. Nu is hij 6 weken oud en groeit erg goed. Vandaag nog bij het CB geweest en hij weegt nu 5125 gram en is 57 cm lang Ik heb me aangemeld op deze website omdat ik via google al vaak informatie heb kunnen vinden op dit forum en het leek me net zo handig om me dan aan te melden zodat ik zelf ook hier mijn vragen kan stellen.. Want voor de eerste keer moeder zijn is soms best lastig . Ik hoop dus dat jullie mij kunnen helpen als ik vragen heb, en uiteraard zal ik ook proberen te helpen om vragen van anderen te beantwoorden. Mochten jullie verder nog vragen hebben, stel ze gerust!
wauw!! wat een beauty! ik moet ff reageren ,Ik ben namelijk 19 september mama geworden van zoon Sam. Ook na 41 weken en 1 dag, ook in het ziekenhuis bevallen omdat hij had gepoept. Hij was alleen 400 gram lichter en 1 cm kleiner. Nu 8 weken, 5135 gram en 58 cm.Ik las je verhaal en het klonk alsof ik het zelf had getypt! in ieder geval heel veel plezier met je mooie mannetje!