ook maar even voorstellen :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Yvje81, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvje81

Yvje81 Lid

5 mrt 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

Mijn naam is Yvonne en ik ben 31 jaar en heb nog geen kinderen. Ik woon nu inmiddels 2 jaar samen met mijn lieve vriend en sinds oktober 2012 zijn ook wij bezig om zwanger te worden.. (nou ja, ik dan )

Elke keer werd ik gewoon weer ongesteld en voelde ik ook echt een week van te voren mijn menstruatie komen (pijnlijke borsten en ontzettend veel last van puistjes!!)

Nu is over een paar dagen mijn NOD en nog steeds geen pijnlijke borsten, maar heb vorige week wel flink overgegeven 's nachts en een migraine aanval gehad, ook een paar dagen geen koffie willen hebben en mijn eetlust is sterk verminderd etc en af een toe een misselijk gevoel. Heb natuurlijk een test gedaan (was ongeduldig zoals gewoonlijk en veel te vroeg) maar negatief resultaat.... nu maar afwachten tot mijn NOD en dan nog eens proberen.... het voelt allemaal wel anders dan anders,maar ik lees ook overal dat je lichaam je voor de gek kan houden :(

Nou ja, dat was het lange verhaal voor nu ;)

Ik probeer jullie op de hoogte te houden en vind het ook leuk om ervaringen te lezen van andere mensen :)

2. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    welkom & vooral een dikke duim voor je om zwanger te worden!

3. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en succes

4. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom en hopelijk ben je spoedig zwanger!

5. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Welkom en succes met snel zwanger worden :)

Deel Deze Pagina