Nieuw op dit forum - even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Bushbaby, 21 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bushbaby

Bushbaby Actief lid

12 dec 2013
    117
    5
    18
    Veluwe
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en zal me even voorstellen.
    Ik ben 32 jaar en vorige week gestopt met de pil (Diane 35) i.v.m. een kinderwens (ik heb nog geen kindje). Ik slik de Diane 35 al sinds mijn 18e en ben in de loop der jaren 2x eerder met de pil gestopt, beide keren duurde het iets van 5 a 6 maanden voor ik voor het eerst weer echt ongesteld werd (na de onttrekkingsbloeding na de laatste pil). Na die eerste menstruatie ben ik elke keer weer begonnen met de pil omdat mijn huid zonder pil erg onzuiver werd en ik nog geen kinderwens had. Nu wel ;)!
    Ik verwacht dus dat het wel een half jaar kan duren voordat ik mijn eerste menstruatie kan verwachten (al hoop ik dat het deze keer toch eerder weer op gang komt ;)!). En daarna is het afwachten of er weer snel een redelijk regelmatige cyclus ontstaat, zodat we serieus kunnen gaan denken aan zwanger worden. Kortom, het gaat nog wel even duren waarschijnlijk ;), maar het zou fantastisch zijn als ik ergens in 2014 tóch al zwanger zou raken... je weet maar nooit :D!
    Tot die tijd (en ook daarna ;)) hoop ik hier gezellig mee te kunnen lezen/schrijven. En ik wens iedereen alvast veel succes/plezier/geluk!

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.321
    10.286
    113
    Welkom, ik hoop dat jullie wens snel in vervulling gaat! fijne feestdagen

3. Bushbaby

Bushbaby Actief lid

12 dec 2013
    117
    5
    18
    Veluwe
    Dank je :), jij ook fijne feestdagen!

4. Miek86

Miek86 Actief lid

18 dec 2013
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo en welkom! Het wordt een spannend jaar dus 2014!! Ik hoop dat het lukt en wens jullie heel veel succes en geluk! Xxx

5. Bushbaby

Bushbaby Actief lid

12 dec 2013
    117
    5
    18
    Veluwe
    Dank je wel!
    Wordt inderdaad een spannend jaar, 2014, er ligt eerst ook nog een grote verbouwing/verhuizing en het starten van een eigen bedrijfje (aan huis :), handig voor als er een gezinnetje komt) in het verschiet.
    Mede daarom is het ook niet erg als het een half jaar tot jaar duurt voordat mijn cyclus weer echt op gang komt... al hoop ik natuurlijk dat het sneller weer werkt ;) !

Ik zie dat jij net zwanger bent, gefeliciteerd en een fijne, goede zwangerschap gewenst :) !

Deel Deze Pagina