Voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Fjordyloverr, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fjordyloverr

Fjordyloverr Nieuw lid

21 jul 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    Vandaag mij aangemeld hier, kwam er via google op, omdat ik wat informatie zocht.

Ik ben Melanie, 27 jaar oud, 1 dochter genaamd Katelynn en momenteel zwanger van een tweede kindje ( 12,5 weken )

Eerste zwangerschap ging erg voorspoedig en ervaarde ik als fijn, en deze zwangerschap brengt mij heel veel onzekerheid.
    Ik ben al vanaf week 3/4 erg duizelig, en met 11 weken begon ik ineens heel veel bloed te verliezen. Dit heeft bijna een week aangehouden. Met de eerste echo (10 weken) was een heel goed en actief kindje te zien, dus ik had het totaal niet verwacht. Een dag nadat de bloeding begon heeft de verloskundige nog een echo gemaakt, en deze was ook goed. Kindje was nog steeds goed actief en het hartje klopte ook goed. Een week later (begin deze week) is er voor de zekerheid nog een echo gemaakt, omdat ik erg onzeker blijf en daarop was ineens een tweede vruchtzakje te zien. Het zakje is leeg, er is wel heel vaag wat te zien, maar geen gezond kindje.
    Morgen krijg ik in het ziekenhuis een echo en onderzoek om te kijken wat het percies is, en of ze wat ermee moeten gaan doen of niet.

Al met al een heel verhaal, ik zocht daar wat meer informatie over om mezelf hopelijk een beetje te gerust stellen en kwam op deze pagina.

Groetjes Melanie

2. deesjuh

deesjuh Niet meer actief

3. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde