Hoihoi iedereen, Ik hoorde gisteren van een bekende van deze site, dus dacht eens kijken en staat behoorlijk veel op. Eerste wat ik ga oppakken is het drinken van granaatappelsap wie weet Ik ben 29, mijn man en ik zijn al 11 jaar samen, vorige jaar getrouwd en toen besloten te stoppen met de pil, eigenlijk daarvoor al. In feb. 2015 gestopt met de pil na het plotselinge overlijden van mijn vader besloten te stoppen, omdat daaruit maar blijkt dat er niks te plannen valt. En we dachten we stoppen en zien wel hoe het loopt. Mijn menstruatie was zeer onregelmatig. In oktober van dat jaar al x naar de huisarts geweest en ze zei je moet zeker een jaar wachten. Hield ik ook wel rekening mee, maar toch zat me niet lekker. In feb. 2016 weer naar de huisarts geweest, want ik was in een jaar tijd nog maar 4x ongesteld geweest. Met 3 weken zat ik al bij de gynaecoloog & daaruit kwam dat ik PCOS heb. De meeste gevallen hebben last van overgewicht, maar in mijn geval is dat niet zo. In april 2016 zat ik bij het fertiliteitscentrum in Zwolle en heb daar medicatie gekregen om menstruatie op te wekken en daarna medicatie voor een eisprong. En dat werkte, bloedgeprikt en daaruit kwam ook dat ik een eisprong had gehad, maar ook dat mijn schildklier waarden iets te hoog waren. In juli naar de endocrinoloog geweest en aan de medicatie. Eerst moesten de waarden op orde zijn, voordat ik verder medicatie mag slikken van de medicatie. Inmiddels wat maanden verder en vandaag te horen gekregen dat de waardes goed zijn, yeah. Dinsdag weer afspraak met fertiliteit en kijken hoe het verder gaat. Succes allemaal in wat voor stadium je/jullie ook zitten & als je zwanger mag zijn, geniet ervan