Ik zie een grijzig streepje. Durf deze nog niet posi te noemen, aangezien ik ze zo ook weleens als indroog heb gehad.
Ik zie heel licht en streepje maar durf hem nog niet positief te noemen. Ik zou over 2 dagen nog eens testen om te kijken of die donkerder is geworden.
Zwangernmr6, het streepje is in het echt wel roze en kwam ook netjes binnen de tijd al te voorschijn. De test op de foto is nog bekant nat) dus naar mijn idee kan het dan geen indroger zijn Ze zijn al even bezig en hebben dit nog nooit gehad.... Daenerys; ik heb ook al aangegeven dat ze t beste om de dag a 2 dgn kan testen om te kijken of ze oplopen. Lisspike, ik geloof niet in het negatief effect dat is bijna t zelfde als de foto bewerken.... Ze zal nog even geduld moeten hebben...
1982Eva, dank je wel voor je reactie. Hoop voor mijn vriendin dat ze de aankomende dgn mooi gaan oplopen.
Ik had precies zo een streepje 2 weken terug. Volgens velen hier een indroger, dacht ik ook. Volgende dag weer test gedaan toen geen streepje. Deze week last van borsten net als voor nod, terwijl ik al geruime tijd over tijd was. Ik toch maar weer testen en ja hoor Positief. Vorige test klopte dus wel...ben nu bijna 7 weken zwanger!
Wauw Keepfaith dat klinkt goed Het streepje was binnen de tijd al wel zichtbaar, dus dan geloof ik niet in indrogers waar ze hier vaak gelijk al mee beginnen te roepen. Ik vind t pas een indroger als er geen streepje binnen de tijd komt staan maar na een uur of wat bijv wel. Maar gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk gaat alles goed?!
Bij mij kwam die wel na 10min deze week toch echt zwanger Om medische redenen echo gemaakt vrijdag je ziet nog niet veel Zwart vlekje met iets wits erin tich echt bijna 7 wkn zwanfer Spontaan ondanks zeer ernstige endometriose
Ik zie duidelijk een streepje en deze noem ik geen indroger. Vind zelf inderdaad ook dat er snel gezegd wordt dat het een indroger (zou kunnen) zijn. Alles kan maar een indroger is het, als het uren heeft gelegen en dan een streepje indroogt. Net als dat er op een knalpositieve test (en dan bedoel ik echt knal positief) gevraagd wordt naar de eisprong. In dit geval zeg ik dus gefeliciteerd!
Ze zou vandaag nog gaan testen naar wat ik begreep maar heb nog niks gehoord. Hoor t wss wel als ze klaar met werken is.