Hey mensen ik heb ook pco en heb vrijdag me laatste tabletten van de provera op. Vandaag is de vierde dag dat ik maar 1 druppel bloedverlies zou het niet aanslaan dan? Moet ik al beginnen met clomid of wachten tot het goed dooorzet. Ik weet het niet meer.
het duurt tussen de 7 en 14 dagen geloof ik (zie bijsluiter) voordt je ongie wordt van de provera. Ikzelf op dag 10 na mn laatste tablet. Je mag pas met de Clomid beginnen op dag 3 (of 5) van je ongie.
Ja met de clomid moest ik op dag 4 beginnen. Ik heb niet echt een bijsluiter gehad wel een brief van de apotheek maar daar staat niet in in wat voor een tijd je ongi word. Dan wachten we nog maar even af.
volgens mij moet je op cyclusdag 4 met clomid beginnen dat is dus pas als je ongi bent geworden zou het nog even aankijken hoor.. kan nog wel een paar dagen duren hopelijk komt het snel en kun je verder
Ik heb gister de gyn gebeld en gevraagd wat zei dacht. Nou zodra het ietsje meer was moest ik dat maar als dag 1 rekenen en moest beginnen op dag 3 met de clomid. Gister was het toevallig ook ietsje meer. Dus morgen gaan we beginnen ben benieuwd hoop dat het aanslaat. Bedankt voor de reacties.