Provera slaat niet goed aan?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door s1986, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Hey mensen ik heb ook pco en heb vrijdag me laatste tabletten van de provera op. Vandaag is de vierde dag dat ik maar 1 druppel bloedverlies zou het niet aanslaan dan? Moet ik al beginnen met clomid of wachten tot het goed dooorzet. Ik weet het niet meer. :cry:

2. het duurt tussen de 7 en 14 dagen geloof ik (zie bijsluiter) voordt je ongie wordt van de provera. Ikzelf op dag 10 na mn laatste tablet. Je mag pas met de Clomid beginnen op dag 3 (of 5) van je ongie.

3. s1986

s1986 Niet meer actief

Ja met de clomid moest ik op dag 4 beginnen. Ik heb niet echt een bijsluiter gehad wel een brief van de apotheek maar daar staat niet in in wat voor een tijd je ongi word. Dan wachten we nog maar even af.

4. als je provera bijsluiter googelt staat ie er. Kun je het eens rustig nalezen

5. s1986

s1986 Niet meer actief

Ja gevonden thnx

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Bij mij duurde het ook best lang voor ik ongesteld werd. Maar uiteindelijk werd ik het... en hoe!

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    volgens mij moet je op cyclusdag 4 met clomid beginnen
    dat is dus pas als je ongi bent geworden
    zou het nog even aankijken hoor.. kan nog wel een paar dagen duren
    hopelijk komt het snel en kun je verder ;)

8. s1986

s1986 Niet meer actief

Ik heb gister de gyn gebeld en gevraagd wat zei dacht. Nou zodra het ietsje meer was moest ik dat maar als dag 1 rekenen en moest beginnen op dag 3 met de clomid. Gister was het toevallig ook ietsje meer. Dus morgen gaan we beginnen ben benieuwd hoop dat het aanslaat. Bedankt voor de reacties.

Deel Deze Pagina