Hoi marieke, Ik zie wel degelijk een streepje op je laatste test! Ik moet zeggen dat mijn test op NOD verschrikkelijk vaag was maar dat de bloedtest uitwees dat ik wel degelijk zwanger was (kunnen ze ook zien hoe ver je bent). Een week later bevestigde een nieuwe bloedtest dat de zwangerschap zich goed ontwikkelde. Pas 1 week na NOD had ik een mooie posi test in handen (die in mijn album). Kan je anders niet om een bloedtest in het ziekenhuis vragen? Dan ben je van die onzekerheid toch af...
ja ik denk dat ik morgen maar even ga bellen naar de gyn voor een bloedonderzoek.. ben er nu wel klaar mee!
Kan het me goed voorstellen en de dagen kruipen ook voorbij. Misschien kan je iets leuks gaan doen met je vriend of een vriendin. Proberen om je zinnen te verzetten gaat de tijd misschien iets sneller voor je. Veel sterkte en als je je wilt afreageren doe dat dan maar lekker hier. Dikke Knuffel maatje
dank je maatje, ik ben allang blij dat ik vanavond moet werken. heb vanmiddag weer een testje gedaan (kan het gewoon niet laten) en weer een heeeeel licht 2e streepje. dt keer echt wel super licht maar ja de rest heb ik ook allemaal sochtends met ochtend urine gedaan.. maar ik zou toch denken dat t streepje een keer donkerder moet worden? zucht...
Ik hoop dat je snel uit die onzekerheid bent. Je raakt er helemaal door gefrustreerd. Ik hoop echt dat je over een paar dagen een super mooie test zal hebben. Liefs wolly
nou kom net van de gyn af... had vanmorgen weer een vaag streepje. daar was de test negatief, zei zij na 2 minuten al te hebben gekeken. ik heb de test niet in handen gehad dus geen idee of er een vaag lijntje stond oid, maar als zij zegt nega zal t wel zo zijn... heel mn verhaal uitgelegd en een test laten zien en daar zag zij ook wel wat op.. nu t weekend afwachten en maandag weer testen, is die weer vaag of nega dan krijg ik waarschijnlijk een echo...
Jeetje wat een onzekerheid zeg. Konden zo niet bloedprikken dan? Dan kunnen ze het toch ook zien! Had je van Ginkel? Hoop dat je maandag een duidelijk streepje heb meid. Als je van je af wilt kletsen zit ik er klaar voor. Dikke knuf maatje
nee ben niet echt bij de gyn zelf geweest maar bij de assistent.. die krullekop hahaha wel aardig ofzo maar allemaal zo snel... we hebben geen van 2e de test in handen gehad om m goed te bekijken dus jah... naja ik weet t ook niet.. zie album dat is de test van vanmorgen. ik zie wel heel lichtjes iets oplichten.. in t gewoon zie je dus een heeeeel licht paarse streepie
maar bedankt voor de knuff maatje hoe is het nu met jou dan? vergeet ik helemaal door mijn ego gedoe!
Helemaal geen ego gedoe hoor. Snap je volkomen dat je er mee bezig bent. Hoop zo dat het raak is meid. Wel raar dat de test niet goed is bekeken. Hoeveel dagen ben je nu overtijd? Met mij gaat het goed. Begin het nu weleen beetje te knijpen nog 2 dagen. Hoop natuurlijk dat het raak is maar ga ervan uit van niet. raar he Ben wel de laatste dagen smiddag's erg moe een uurtje en dan is het weer over. Maar kan ook door het weer komen. We zullen wel zien. Maatje
meid ik duim voor je dat t raak is! hoef je lekker niet naar de hsg! als ik mn cyclus zonder bloeding aanhoud ben ik nu een week overtijd.. heb niet meer getest.. ik houd me in tot t weekend.. als ik met bloeding mee tel zit ik nu 9 dagen na de bloeding.. een vrouwtje van hier had precies t zelfde als ik.. ook allemaal vage lijntjes en die heeft net de uitslag van t bloedonderzoek en daar was t HCG heeel laag dus waarschijnlijk toch een vmk gehad... daar schrik ik dan wel weer even van bah!
Goed van je dat je een paar dagen wacht met een nieuwe test. Maar probeer je niet gek te maken met al die verhalen. De een is de ander niet he. Hoop voor je dat je toch een dikke vette zwarte streep krijgt meid. Knuf maatje
tja dat hoop ik voor jou ook.. sinds ik denk dat die testen gewoon niet goed waren, of ik t toch niet goed heb gezien heb ik meer rust.. ik ga dr nu helemaal vanuit dat ik niet zwanger ben.. heb nog steeds die steken, maar ja dat kan dan ook van een nieuwe eisprong weer zijn.. dat ie is doorgegroeid ofzo van de vorige maand hahaha ben heel benieuwd naar jou.. wanneer ga jij testen dan?
Dankje Marieke Ik heb de hele avond al last van kleine steekjes links onder in de buik. Weet niet wat ik er van moet denken. Zit vandaag op cyclus dag 31. Heb met de clomid cyclus van 31 en 32 dagen gehad. Als ik zaterdag nog niet ongi ga ik er 1 kopen en zondag ochtend doen. Hoop zo voor je dat je toch zwanger bent. Liefs maatje
woeii ook al steekjes ik heb dus vanaf mn eisprong steekjes.. soms echt felle steken in mn buik maar meestal aan de zijkant bij de liezen.. hopelijk is t toch een goed teken en bij jou ook! meid ik ga zooo voor jou duimen! houd je me wel op de hoogte?
Die steekje hebben gisteren avond 1 uurtje geduurt ongeveer. Als ik van mijn langste cyclus uitga is het vandaag precies 32 dagen. Zodra ik oni wordt laat ik het weten en anders ga ik zondag een test doen. En bij jou trek je het nog een beetje? Liefs maatje
tja t ene moment word ik er gek van maar nu ben ik dr weer heel rustig onder... ik houd me maar voor ogen dat ik niet zwanger ben... dan voel ik me een stuk rustiger.. waarom ik dan die steekjes al zolang heb.. en waarom t dan lijkt of ik overal blauwe plekken heb (aders komen omhoog) weet ik niet.. maar we wachten t wel af
Ik las ergens dat je zondag ging testen. Mijn duimpjes draaien voor je. Heel veel succes zondag en hoop zo dat ie posi is. Liefs wolly
dank je wel wolly! ik heb geen idee wat ik moet denken nog. houd t maar op negatief.. geeft me meer rust. heb ook niet meer de drang om te testen eigelijk.. was vandaag zo chaggie was t allemaal een beetje zat hihi mn vriend heeft t dus ook flink moeten ontgelden. ach jaaaa