Ik hoop zo dat je ook morgen een dikke streep krijgt. Maar als dat niet zo is ga je maandag dan bellen naar het zh? liefs maatje
Kan me voorstellen ja. Het is ook een flinke dosis onzekerheid steeds en dat je gewoon niet weet wat je er van denken moet. Maar ik hoop dat je de moed nog niet verloren bent. Dikke knufff wolly
weer getest en weer hetzelfde... weer een heel licht 2e streepje.. stond er binnen een minuut. ik ben t nu zatn en ga dr nu dus ook vanuit dat ik niet zwanger ben. morgen wel ff de gyn bellen, maar weet t antwoord toch wel. anders hadden na een week de strepen wel duidelijk moeten zijn. maatje ook hier nog een keer van harte gefeliciteerd! ben echt super blij voor jullie!
hey meid kunnen ze anders geen bloed onderzoek doen? misschien maak je we teweinig hormonen aan. succes morgen met bellen. en laat je niet afschrepen he. maatje
hoii nee nog niet gesproken.. kreeg ze niet te pakken. bel morgen wel weer. ik ga dr vanuit dat ik dus gewoon niet zwanger ben hoor.. ik wacht mn ongesteldheid wel af en dan maar weer een nieuwe afspraak maken voor de hsg.. ik denk dat er dan misschien wel iets heeft gezeten maar dat t bij de innesteling ofzo fout is gegaan... anders heb je toch niet zoveel testen met vage lijntjes? dus op naar de volgende ronde.. maatje zie dat jij binnenkort al de echo hebt.. leuk man
Ah hier ben je! Ik zat steeds te kijken bij vage testen of je al wat wist.. Het leek wel of je van de aardbodem gevallen was.. Dus nog steeds geen zekerheid? Wat raar joh. Is het geen missed abortion? Wat vervelend allemaal joh!
hey dames! sorry dat ik even niet reageerde! ik had het even helemaal gehad met alles... werd er zo verdrietig van! eindelijk hadden we hoop en zagen echt op 8 testen streepjes.. ze werden op t laatst al steeds lichter.. ik ga er dus ook een beetje vanuit dat er iets mis is gegaan bij de innesteling. want alles klopte in feite... maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen. ik wacht nu rustig af wanneer ik ongesteld word. ik word het hoe dan ook want we hebben deze maand bijna niet geklust en zeker niet op de vruchtbare dagen. dus dan bekijken we even of we deze maand die hsg doen of misschien volgende maand, dan hebben we vakantie en kan mn vriend mee. maar goed dat wachten we dus even af... maar t word me soms even teveel... zeker als dan iedereen om je heen zwanger word.. nix ten nadelen van hun natuurlijk ik gun het iedereen ... maar toch.. we hadden zon goed gevoel over die testen.. en dan toch weer een teleurstelling.. maar goed.. we gaan "vrolijk" door! iig heel erg bedankt voor iedereen die toch steeds mijn topic blijft lezen geeft me best veel steun dus iedereen een dikke knuffel!
Hey meid Blij wat van je te horen. Snap best hoe je je voelt. Heb je nu het zh nog gesproken ivm hoe nu verder? En je onderzoek ga je dat nog doen? Je mag als je wilt best wel je gal hier spugen hoor. Dikke knuf maatje
nee ik heb t ziekenhuis niet gesproken maatje, ik had er even helemaal geen zin meer in, wat ik wel van een vroegere ass gyn hoorde (collega van me) was dat ze dit verhaal bekend voor kwam en dit dan een vmk zou zijn. is nu natuurlijk niet meer te achterhalen maar goed, als dat zo is dan is t voor mij meer een geruststelling dat t eventueel toch zou kunnen ... ik bel de gyn weer als ik ongesteld word. dan tel ik even door naar aug.. als ik dan tijdens mn vakantie weer ongi moet worden dan wacht ik met de hsg tot dan, dan kan mn vriend mee.. anders doen we t gewoon deze maand.. t MOET toch een keer gebeuren. wou dat t afgelopen maand was gebeurd maar ja die klote testen enzo he! hoe is het verder met jou? heb je erg last van kwalen enzo? tezzz dank je meid! iedere keer als ik je banner zie schieten de tranen in mn ogen, ik ben zooooo blij voor jullie! die banner staat je goed en t is je zo gegund
hier gisteravond weer ongesteld geworden, wist ik al want we hebben deze maand zo goed als niet geklust en zeker niet op de vruchtbare dagen. weer 29 dagen.. dus snap de 8 testen van vorige maand niet.. maar goed t zal wel... aan komende maand gaan we er weer hard tegen aan!
Hey Marieke. Ik hoop voor jou dat je deze ronde een goeie ronde zal hebben. Heel veel succes meid! Liefs wolly
hey maatje en wolly hoe gaat het met jullie? vroeg ik me gewoon af! denk misschien lezen ze t hier wel nikton zie dat jij kan testen? spannend meid! hier flink aan de klus.. mn ei zal dr wel aankomen...
hey maatje en wolly hoe gaat het met jullie? vroeg ik me gewoon af! denk misschien lezen ze t hier wel nikton zie dat jij kan testen? spannend meid! hier flink aan de klus.. mn ei zal dr wel aankomen...