hey wolly hier gaat t goed hoor.. vandaag weer ongesteld gewoden dat is minder.. volgende week woensdag heb ik mn hsg.. spannend maar houd me voor ogen dat ik daarna snel zwanger hoop te zijn. zie dat jij morgen je 20 weken echo heb? spannend meid
Hey hey Ohh dat is ff balen zeg dat je weer ongi bent geworden, hopleijk als je de HSG hebt gehad dat je dan snel zwanger zult zijn. Alvast heel veel succes volgende week. Ik duim dat het goed mag gaan! Liefs wolly
Ook hier nog een keer een hele dikke knuffel. Hoop dat je een beetje kan slapen vannacht en dat het allemaal 100% mee blijkt te vallen morgen. Succes!
Hoi Marieke ik zal aan je denken morgen. Heel veel succes en sterkte! Dikke mega knuffffffffffffffffffffffff
hey meid Wilde je nog even succes wensen. Hoop dat alles meevalt en dat je nu snel zwanger mag raken. Dikke knuffel maatje
dank je maatje! ik hoop ook dat t meevalt.. neem strax wel voor de zekerheid een naproxen in.. en dan zien we wel! knufflel
nou...de hsg.. de mannelijke verpleegkundige was erg aardig en komisch. hij legde t allemaal op een leuke manier uit. hij zei ook leuker kan ik het niet maken haha de gyn was echt super aardig. ook hij legde t nog een keer uit en ging toen de spullen klaarleggen. mn vriend kreeg een lode schort om en heeft de hele tijd naast me gestaan en mn hand vast gehouden. maar goed ook want die heb ik bijna verbrijzeld haha omdat mijn baarmoeder wat naar achteren gekanteld ligt had ie moeite om de catheter in te brengen.. toen dacht ik nog, ach als dit de pijn is dan valt t nog wel mee... maar toen werd t ballonnetje opgeblazen... menstruatie krampen mn kont! wat een steken,pijn, krampen niet uit te leggen eigelijk.. ik kon de gyn niet goed verstaan vanwege t gezoem van t apparaat. toen heeft ie de eendenbek verwijderd en moest ik met mn benen plat liggen. t zweet brak me uit en heb geloof ik behoorlijk liggen kermen. en mn vriend de schat zat maar, t komt wel goed. knijp maar haha dat heeft ie geweten. van de vloeistof heb ik nix gevoeld gelukkig. de foto was gemaakt en toen haalde hij de catheter eruit en de pijn was vrijwel meteen weg. iig die hevige pijn. de foto zag er goed uit. alles was schoon. hij heeft meteen een uitstrijkje gedaan. als ik nu weer ongi word dan moet ik een afspraak maken met de gyn en dan krijg ik ook daar de uitslag van. al met al was t geen doemsenario zoals er soms beschreven stond, t is echt met een minuut of 5 tot 10 gepiept, maar t deed echt flink pijn. ik was ook lijkbleek toen ik eruit kwam. mn vriend was erg bezorgd zo lief. maar snel ging t weer goed. heb nu soms wat weeeige pijn maar verder geen last. ja bloed wat maar ja dat wist ik al dat dat kon. ik heb t gehad! ik heb t gewoon toch gedaan haha ben nu best blij en opgelucht!
Fijn dat de uitslag van de hsg goed is , Je hebt het nu gehad! Ik wil je veel succes wensen en dat je snel een positieve test in je handen mag hebben. Groetjes Jinky
He Marieke, HSG doet inderdaad erg AU! Heb ik ook vorig jaar gehad...ik gilde het letterlijk uit...pfff wat een pijn. 1 eileider was verstopt dus ik stond op de wachtlijst voor een kijkoperatie. Ze hebben het gelukkig kunnen schoonspoelen. Suc6 verder met alles! Liefs
dank je wel jinky, jij suc6 met je volgende iui meis! waterlelie, ja idd.. en ik had al vele verhalen gehoord dus durfde eigelijk niet, heb t dan ook 3 keer verzet gehad. maar sommige meiden vonden het dus meevallen dus toch de stoute schoenen maar aan gedaan. t schijnt dat mijn baarmoeder wat naar achter gekanteld ligt hij moest de catheter dus 2 keer inbrengen omdat de 1e keer niet ging.. vandaar dus die pijn. heb jij er nog lang last van gehad? ik heb soms nog wat last van mn buik maar t bloedverlies is gelukkig gestopt! jij ook suc6 met zwanger worden! aan je geschiedenis te zien verdien je t onderhand wel eens
Je hebt het in ieder geval gehad meid! En gelukkig was alles goed! Weet je al wat ze nu gaan doen? Liefs, Wup
ja ben idd blij toe dat t erop zit wup! als ik ongesteld word dan moet ik de gyn weer bellen en dan krijg ik weer een gesprek. geen idee wat de volgende stap is. de gyn die ik vandaag had zei dat de onderzoeken nu allemaal gedaan zijn. dus ben bang dat we t dan weer zelf moeten doen ofzo... ik krijg dan ook uitslag van t uitstrijkje
Jeetje schrok wel even van je verhaal. Gelukkig dat alles goed is. Krijg je nou de volgende stap te horen? Hoop zo voor je dat je nu snel zwanger mag worden. Ik heb hier gelezen dat je naar het onderzoek extra vruchtbaar bent. Hebben ze je daar iets over verteld? Oja Blom gaat per dec met de vut vertelde hij de laatste keer dat we er waren. Dikke knuf maatje
He Marieke, Napijn is wel heel normaal hoor, had flinke krampen en steken in mijn buik! Zelfs na de kijkoperatie deed het minder zeer hihi dat viel reuze mee. Ik ben ook blij dat iig de onderzoeken ver achter me liggen... Is ook zeker niet makkelijk als je er zoveel voor moet doen om een kindje van je zelf te hebben ik heb vorige week pregnyl geprikt..17e kan ik testen maar ik heb er nu niet veel vertrouwen in, voel net dat er ongie gaat komen. Pfff... 20 augustus wel een gesprek met de hoofd gyn. hoe en verder... Liefs xx
jeetje waterlelie.. dat is ook niet nix! dikke knuffel en hoop dat je echt positief gaat testen meid ! maatje, gaat ie met de vut ja? jeetje weet ik nix van hahaha als ik ongesteld word dan krijg ik idd de volgende stap te horen. alleen happel zei me al dat dit t laatste traject was in de onderzoeken... dus ben een beetje bang dat ik te horen krijg dat we t zelf maar weer moeten doen. ik heb idd ook gevraagd naar de vruchtbaarheid en happel zei dat er idd aangetoond is dat na de hsg meer zwangerschappen optreden. dit kan komen door de vloeistof maar ook doordat mensen nu weten dat alles goed is en misschien meer rust krijgen ofzo.. ik houd t wel op de vloeistof haha gelukkig heel goed geslapen vannacht.. en geen last meer van mn buik