Hoi Marieke, Mijn baarmoeder ligt ook gekanteld, wat een rotgevoel he! Het zweet brak me uit en ik lag er letterlijk te puffen maar je hebt het gelukkig achter de rug. Fijn dat je buikpijn over is. Wanneer weet je wat meer, wat de volgende stappen zullen zijn? Sterkte & succes! Liefs, Ciara
hoi ciara, ja ik lag ook te puffen haha heel stom maar dat ga je dus automatisch doen denk ik... ik moet nu wachten tot ik ongesteld word.. dan hoor ik de volgende stappen. maar volgend de gyn mocht ik deze maand gewoon zwanger worden dus we gaan gewoon weer flink aan de klus.. hopelijk heeft de hsg een beetje invloed op t toch vruchtbaarder wezen... jij sterkte nog met je mk meid ..dat is niet nix liefs marieke
Dank je! Ik zit met smart te wachten tot ik ongesteld word, da's ook omgekeerde wereld he Sterkte & Succes! Ciara
haha ja dat is dan idd de omgekeerde wereld.. kan me voorstellen dat je daar nu op zit te wachten.. wanneer krijg je een nieuwe behandeling dan?
Hoi Marieke. Hey goed van je zeg! je mag daar best trots op zijn dat je het gedaan hebt. En het is nu achter de rug. Fijn dat jullie geen cyclus hoeven over te slaan en dat jullie direct verder kunnen met klussen. Ik hoop zo dat het nu snel raak is voor je. Liefs wolly
dat hoop ik ook wolly... we gaan dan ook flink aan de klus volgende week haha en jawel... na de vakantie gaan we stoppen met roken en ga ik (proberen) wat af te vallen... hadden we eigelijk natuurlijk meteen moeten doen toen we stopte met de pil maar ja... als als als.... ik heb alleen gegoogled op gekantelde baarmoeder en dat had ik beter niet kunnen doen.. heb nu dus best wat vraagjes aan mn gyn... t liefst stel ik ze nu meteen maar ja.. ik wacht toch maar tot mn nod
Ha Marieke, Zodra ik ongesteld word mag ik op dag 2 met de progynova beginnen en gaan we voor de terugplaatsing van de cryo's. Dus eh...ik hoop zo snel mogelijk, allen komt die K*T menstruatie maar niet op gang. Fijn weekend! Liefs, Ciara
jeetje! dan ga ik heeel hard duimen voor je dat je ongesteld word meid! is er nix te krijgen om t op gang te brengen? of moet de natuur t echt zelf doen? jij ook fijn weekend! hopen op een rood weekend voor je liefs marieke
Hey meid Kom eens kijken. Hoe gaat het met je. Gelukkig is de hsg (ondanks de pijn) goed gegaan en niets gevonden begreep ik. En nu? Heb je blom al gesproken? Liefs maatje
sorry voor mn late antwoord! ik moet nu eerst ongesteld worden en dan een afspraak maken met blom.. ik ben vandaag 1 dag overtijd en vanmorgen negatief getest.. temp was 37 terwijl mn temp als ik ongi word altijd 36.8 of lager is... dus word nog even niet ongi denk ik... dan zal ik mn ei wel later hebben gehad na die hsg ofzo.... wacht t maar weer af..
ja ik had donderdag een test gedaan, die was negatief.. dus dacht dan komt de ongi vast.. gisteren was t mn langste cyclus ooit...zit vandaag al op de 34 dagen.. nog nooit gehad.. ik wou vandaag eigelijk weer testen maar waren geen winkels open dus kon geen test kopen haha morgenochtend dus maar testen.. heb niet t idee dat ik daarvoor nog ongi word.. maar goed zeker weten doe je t nooit natuurlijk... hoe is het met jou dan?
Wie weet heb je morgen een dikke streep. Met mij gaat het goed. Nog wel erg moe(maarja dat hoort er nu eenmaal bij). Buikje begint te groeien. Mag eigenlijk niet klagen. Hoop dat je ook snel je wondertje mag krijgen meid. Duim morgen voor je. Liefs maatje
dank je wel ik ben al 2 weken erg moe, zit om 9 uur vaak al op de klok te kijken of ik al naar bed mag.. geef me er alleen niet aan toe! ook heb ik steken in de liezen en ben geregeld met vlagen misselijk... een weeig gevoel... dus opzich allemaal goeie symptomen maar goed mn lichaam zal t lichaam van een vrouw niet zijn als die je voor de gek houd he hahaha
vanmorgen een licht positieve kruidvat gehad en een negatieve CB de gewone versie ervan dan. zojuist wel wat oranje bij t afvegen gehad dus ik ga ervanuit dat ik vanavond of morgen ongesteld word.. door die klote hsg is mn ei gewoon verlaat geweest en heb ik gedacht dat ik m al had gehad. dus op de verkeerde momenten geklust denk ik dan.. naja volgende keer beter dan maar goed geen echt bloed geeft moed..
doe ik... moet eerst nog ongesteld worden he haha heb tot nu toe alleen maar vegen oud bloed. hopelijk dat t morgen dan doorzet want dan kan ik idd blom bellen...
t begint nu roder te worden dus zet nu denk ik wel door. nog nix op t maandverband maar dat komt strax wel!