ook marieke in de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marieke1610, 20 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GAME OVER :(

2. wolly

wolly Niet meer actief

Ik dacht ik ga ff spieken hier hoe het met je zou gaan....maar erg kl*te dus.

Dikke knuffelllllllllllllllllllllllll

Liefs wolly

3. ja ik ben deze maand mn ei misgelopen... die was errrug laat.. denk dat dat kwam door de hsg ofzo..
    zometeen de gyn ff bellen voor een afspraak

4. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    dikke knuffel

5. dank jullie wel dames!

afspraak is gemaakt.. maandag moet ik naar de gyn.

6. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Balen meid.

Succes voor maandag.

7. dank je maatje..

8. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    kl*te zeg...weer ongesteld!
    Succes bij de gyno maandag!

9. dank je wup!
    jij een maandje rust zie ik?
    hopelijk is t voor ons beide snel raak!

10. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Succes maandag!

11. dank je jinky! jij je 4e iui alweer gehad? pff is ook niet nix.. hopelijk slaat deze aan meid!

12. zo hier net pas terug..
    daar zit je dan, in een ontzettend warme wachtkamer vol met zwangere vrouwen 3 kwartier te wachten... hoezo confronterend
    omdat de gyn die mij is toegewezen van t begin af aan alleen t begin gesprek heeft gedaan, en ik alle andere onderzoeken bij andere gyn's had, moest hij nu alles in de pc zetten. opzich wel fijn want daar kwamen toch wat rare dingen uit..
    zoals dat in maart hebben wij bloed geprikt en zaad getest. de gyn toen zei dat er een stofje in mn bloed verhoogd is maar dat dat geen kwaad kon.. nu zegt mn eigen gyn: hmm ja ze hadden je weer moeten laten prikken want dat kan ook je schildklier zijn
    vervolgens kwamen we bij mn vriend zn zaad... hoeveelheid was toen goed, bewegelijkheid ook.. alleen waren er minder goed gevormde.. was toen goed zei die andere gyn... nu zegt mn eigen gyn: hmm vreemd dat ze t niet nog eens hebben getest want als ik nu moet zeggen waarom je niet zwanger bent ligt t aan je man.... mijn vriend zn zaad valt dus onder de groep minder vruchtbare... oke t is een moment opname.. dus ook hij moet nu weer zijn zaad inleveren..

nadat hij alles had ingevoerd rekende de pc zelf uit wat onze slagingskans was...

om binnen nu en een jaar zelf zwanger te raken was de kans 37.9%
    om nu met iui te beginnen was t ook 37.9%
    via iui met hormoongedoe ofzo was t 40% en met ivf 44% t ligt dus allemaal erg dicht bij mekaar en heeft nu dus nog geen zin om wat te doen..

nu dus eerst de onderzoeken weer laten doen ...dan nog 1 keer terug komen voor die uitslagen.. als t zaad nu wel beter is dan moeten we t zelf proberen tot we 3 jaar bezig zijn en mocht t zaad dan niet goed zijn....kunnen ze er ook nix aan doen... dus al met al

:confused:

13. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Jeetje ben je klaar mee.

Had je vandaag Blom?

Ik had eerst ook verschillende gyn ze zeiden allemaal wat anders. Toen stond ik er op om elke keer de zelde te krijgen.

Hoop dat je snel de uitslagen hebt en meer te weten komt.

Liefs maatje

14. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    pff, meid, het zal je maar even gezegd worden.

Hoe bedoel je als het zaad niet goed is, dan kunnen ze er ook niks aan doen?

Sterkte!

15. maatje ja ik had vandaag blom... ja ik baal er dus nu ook van steeds een andere... want ze zeggen idd allemaal wat anders.. als ik blom moet geloven hebben ze ons nu een half jaar lang aan laten modderen... en is niet alles goed zoals ze ons steeds voor zeiden... :(

jinky ik weet t niet, maar zo zei die dat.. maar dat geloof ik niet want ook aan t zaad is van alles te doen..
    maar goed eerst maar weer opnieuw de onderzoeken doen.. en afwachten..

ben t zo zat momenteel he.. ben echt verdrietig en uit t veld geslagen.. zo had ik t nooit verwacht..

16. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    jeetje marieke, wat een onduidelijkheid weer! Ga je er vanuit dat alles eigenlijk goed, en dan is dat misschien toch niet zo!

Ik hoop voor je dat de volgende uitslagen allemaal positief zijn.

17. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Hey meid

Als ik jou was zou ik nu gewoon elke keer Blom eisen. Heb ik ook gedaan. Mauw wou mij toen een half jaar pillen meegeven en mocht als het dan nog niet gelukt was pas terug komen. Heb toen gewoon een afspraak met Blom gemaakt alles verteld en ij zei ook dat ik alleen nog bij hem mocht komen. Hoop wel dat je voor 1 jan weet waar je aan toe bent want dan gaat Blom met de vut.

Van hier een dikke knuffel.

Liefs maatje

18. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hey meid, begrijpelijk dat je verdrietig bent, ik stuur je even een positieve gedachte mee, vanaf nu ga je alleen maar vooruit, misschien lukt het met een beetje hulp van het ziekenhuis, maar misschien is dat helemaal niet nodig. Ik duim voor je op positieve berichten de komende tijd! Sterkte meis!

Groetjes Jinky

19. dank jullie wel meiden... zit vanaf ik thuis ben van t werk alleen maar te huilen.. laatste maand erg veel gebeurd en dan krijg je ook dit nog eens...

20. jahoee dit keer geen lange cyclus. had dinsdag een positieve ovutest dus of die avond of de dag erna is mn ei geweest..
    hebben m iig goed benut.. nu hopen dat t zin heeft gehad!

Deel Deze Pagina