en toch weer met een behoorlijk zichtbaar lijntje op een zw test (zie album) ongesteld geworden.. op naar ronde 23.. wat gaat de tijd hard.. ik weet nog goed dat wij in november 2006 besloten te stoppen met de pil.. bijna 2 jaar geleden! de tijd vliegt... ik had al bijna 2 kids kunnen hebben joh! maar goed.. knop maar weer om en doorgaan.. volgende week maandag 6 okt. dan moeten we weer zaad inleveren en mijn bloed word dan weer geprikt.. dan maken we meteen een afspraak bij de gyn voor die uitslag en waarschijnlijk hoeven we dan niet terug te komen voor januari 2010 ofzo
knuffie voor jou! Het is de hooooooogste tijd voor een positieve test die ook positiever wordt hoor! Liefs Tezzz
Jeetje meid wat frusterend zo'n test. Heel veel succes met de laatste onderzoeken en sterkte en een dikke knuffel.
hier vandaag de zwemmers opnieuw ingeleverd.. moest ook bloed prikken, maar er stond een rij tot jeruzalem en weer terug dus dat doe ik van de week wel even. ik ben zo benieuwd wat er nu uit komt! volgende week of over 2 weken zullen we t eindoordeel te horen krijgen!
bloedprikken nog niet gelukt. vandaag wel de gyn gebeld voor t zaadonderzoek. dit was binnen. krijgen we dus maandagochtend de uitslag van.. best spannend. dan ga ik ook meteen bloed prikken en dan maak ik wel weer een afspraak over hoe dat is..
Dank je zora, ik ben best nerveus.. hoop zo dat t de vorige keer een moment opname is geweest en dat t nu na geen alcohol, veel minder roken, vitamine c slikken enzo verbeterd is! dank je marina! hoe is het met jou meid? zie je niet meer bij de smeppers?
daar zaten we dan om 10 over 9.. in wederom een overvolle wachtkamer.. met allemaal dikke buiken.. pracht om te zien.. maar o zo confronterend. mn vriend werd al ongeduldig en wilde bijna een nieuwe afspraak maken toen we om kwart over 10 eindelijk aan de beurt waren. uitslag zaad was niet zo best, zelfs nog wat slechter als de vorige keer.. en dat terwijl dit keer alles in t potje terecht is gekomen, hij al 1,5 maand geen alcohol had gehad (ja oke nu van t weekend dan maar dat was na t onderzoek) van 20 sigaretten per dag naar 5 is gegaan, vitamine c extra slikt.. de hoeveelheid was vorige keer 17 miljoen per ml en dit keer 14, bewegelijkheid was geloof ik hetzelfde en wel goed. de misvormde was vorige keer 9% (toen te weinig, moet 12% zijn) en dit keer 6% ik had (en heb nog steeds niet omdat we in tijdnood kwamen) nog geen bloedgeprikt dus die uitslag hebben we nog niet, maar de gyn weet nu zeker dat het dus aan hem ligt. en.. ze gaan er nu nix aan doen. de slagingskansen voor t komende jaar blijven hetzelfde 37% kans op een zwangerschap, op welke manier dan ook. Dus zelf proberen of een behandeling, welke dan ook, allemaal rond de 37% ik legde voor dat ik op internet had gelezen over proxeed.. de gyn was hier erg sceptisch over. hij gelooft er niet zo in zei die. maar om ons gerust te stellen heeft ie dan wel een receptje voor 3 keer over 120 pillen uitgeschreven. ik vroeg wat er nu ging gebeuren. antwoord: niks! dus we zijn klaar, zo snel als we de mmm ingingen, zo snel zijn we er vandaag weer uit. Geen gezeul meer naar t ziekenhuis (ja ik moet dan nog bloedprikken maar op t moment heb ik daar even geen behoefte aan) geen afspraken meer, geen onderzoeken. niks.. de natuur moet nu zijn werk gaan doen, op dit moment ben ik daar erg pessimistisch over.. zal van de week wel anders worden aangezien ik een best positief persoon ben. maar die knop kan ik momenteel even niet vinden. mijn vriend is er ook stuk van.. het is in zijn ogen nu dus zijn schuld en vroeg meteen thuis of ik hem niet ging verlaten heb al bij hem uitgehuild, maar houd me even groot. al zit ik met tranen in de ogen.. o ja, we zijn meteen naar de apotheek gereden met t recept voor proxeed, ze kende het niet eens en hebben moeten nagaan in de pc of t vergoed word en wat t kost. het word niet vergoed en t kost 180 euro per potje a 120 pillen. aangezien de gyn er niet in geloofd omdat er nooit bewezen is dat t ook daadwerkelijk helpt zien wij hier tot nu toe maar vanaf. ik vind 180 euro voor 120 pillen waar je dus net een anderhalve maand ofzo mee kan doen best een hoop geld. zeker als de werking niet gegarandeerd word... sorry voor t ellen langen verhaal.. liefs marieke
Zo meis, dat is niet het nieuws waar je op hoopte. heel veel sterkte en een dikke knuffel. Ik hoop dat jullie heel snel via de natuurlijke weg een mooi kindje in jullie armen mogen sluiten. Liefs Zora
thx zora... voor jullie hoop ik ook dat jullie snel een mooi en gezond wondertje in jullie armen mogen sluiten!