jeetje dat is niet niks zo ik hoop dat ook jullie wondertje niet te lang meer op zich laat wachten en wens je veel sterkte het verdriet van je vriend ken ik maar al te goed mijn man heeft in moeilijke tijden ook de angst omdat 'het aan hem ligt' dat ik weg ga en voor de makkelijk weg kies maak hem altijd duidelijk dat het ons probleem is en niet zijn probleem maar moeilijk is het wel.... liefs anna
Jeetje meid. Zat toch te hopen dat er iets positief uit zou komen. Wens jullie veel sterkte. Snap je vriend best dat gevoel had ik toen we er achter kwamen dat het aan mij lag. Dikke knuffel maatje
dank je anna en maatje! ik heb mn vriend ook erg goed duidelijk gemaakt dat ik echt niet bij m weg ga.. maar o wat voel ik me schuldig... ik zit al de hele middag (sinds hij naar t werk is) te huilen.. ik vind mezelf zo zielig... ik voel me zo ontzettend schuldig daarom.. daarom huil ik maar niet bij hem.. hij kan er bewust nix aan doen... ik heb gewoon de pech dat ik een man heb getroffen waarbij het niet gaat zoals het "hoort" te gaan. maar nooit, echt nooit zou ik mijn vriend voor dit verlaten. over een jaartje kijken we wel weer verder.. t klinkt nu alsof ik dat heel makkelijk zeg.. maar ik kan het nog niet accepteren.. ik zit er momenteel echt even doorheen. maar dat kan ook niet anders. 2 jaar lang ben ik steeds erg positief geweest. iedere keer als ik ongi werd, was t die dag even balen.. maar daarna ging de knop weer om en doorgaan. iedereen zegt ook wel, je hebt 37% kans dat is beter dan 0%, maar die procenten worden steeds minder hoelanger je bezig bent. op dit moment zie ik het gewoon even zwart wit. als het in de afgelopen 2 jaar niet zo is gelukt. waarom zou het dan in t komende jaar wel zo lukken? ik weet het.. ik moet niet zo klagen.... maar op dagen als vandaag weet ik even niets anders te zeggen. lang leven dit forum waar je letterlijk en figuurlijk je ei kwijt kan.. lang leven de mensen hier die begrijpen hoe het is.. lang leven mn vriendinnetjes hier die me al bijna 2 jaar lang steunen op dit forum!
Hey meis Zie dat je helaas geen succes deze ronde heb gehad. Kunnen ze in het ziekenhuis echt niet voor jullie betekenen dan? Dikke knuf maatje
nee ik moet nog steeds gaan bloedprikken.. tis echt mega druk geweest afgelopen tijd. zie niet eerder kans om volgende week donderdag bloed te gaan prikken.. maar zolang daar weinig uitkomt doen ze nix tot november 09. als daar dus uitkomt dat mn schildklier traag werkt dan zal ik wel med krijgen.. maar verder zullen ze dan ook nix doen.. moet me er maar bij neerleggen.. gaat eigelijk best goed maar heb vandaag enorm last van pms.. moe, vind mezelf megazielig, chaggie.. arme vriend hahaha hoe is het met jou dan?
Met mij gaat het goed en met het buikje ook. Mag niet klagen eigenlijk. Vind het goed van je dat je positief probeert te blijven. Misschien hebben jullie binnenkort geluk. Ik hoorde laatst van iemand die al 5 jaar bezig was dat ze nu nadat ze met de mmm gestopt waren spontaan zwanger is geraakt. Wie weet meid gun het jullie van harte. dikke knuf liefs maatje
He balen meid, rotongi ook. Verwen jezelf maar lekker deze dagen meid. En hoop meer geluk voor jullie in de volgende ronde.