Hoi hoi Nou het begin is er gelukkig. Nou hopen dat je snel weet waar het aan ligt . Ik moest ook een bloedonderzoek doen toen ik er de 1e keer was na 1 week hebben ze de meeste uitslagen al binnen en binnen 2 weken alles. Het sperma onderzoek duurde bij ons 2 weken. Welke gyn had je ook alweer? Groetjes maatje
ik had dokter blom, erg aardige vent. ja ik zal maandag als we t zaad inleveren gelijk vragen wanneer ik daarvoor kan bellen.. want weet wel dat we onderzoeken doen maar niets over uitslagen hahaha dat ben ik vergeten te vragen!
Doen jullie het zaadonderzoek thuis of in het zh? Wij konden het al heel vroeg inleveren ivm mijn man ver weg werkt. Wel een gedoe hoor zo'n potje vullen. ](*,) Wij moesten 3 dagen geen zaadlozing hebben ivm de kwatiteit van het zaad. Succes liefs maatje
hoi Marieke! Ik kom hier al mijn smepvriendinnetjes tegen! Van mij ook veel succes gewenst hoor, of eigenlijk s-mmm-epsucces he! Liefs Tezzz
ik zag dat jij ook een eigen topic had. Ik hoop dat je echt super snel roze mag. Heel veel sterkte en knuffs van mij.
nou dan hier mijn verhaal: als eerste echt een ontzettende lieve gyn die vrouw! die echo stelde nix voor haha zat ik me daar dus zo druk over te maken, binnen 2 min was t klaar. mijn grootste eitje was 14 mm. ze groeien idd 2 mm per dag en springen meestal met 20 mm. dus dan zou ik zondag mn eisprong hebben. verder lag mijn baarmoeder naar achteren maar dit was totaal geen probleem zei ze. het zaad was gelukkig goed, bewegelijkheid was goed en de hoeveelheid ook. bij een van de 2 moet t 25 % zijn ofzo en chris scoorde daat 40..dus dat is prima. alleen waren er wel wat misvormde, maar dat was nihiel en dat maakte dus niet zoveel uit. ze rekenen die waardes om en dan moet er boven de 10 uitkomen ofzo, en chris scoorde een 13. niet super veel hoger maar wel goed dus das al een zorg minder... Mijn bloeduitslag was ook goed, er was wel een stofje (pronogwat, heeft iets met je hormonen te maken ofzo) wat verhoogd was, dit kan je cyclus in de war brengen. maar omdat ik een aardig regelmatige cyclus heb, heb ik hier dus geen last van...gelukkig! zaterdag dan moeten we vroeg de wekker zetten, chris moet namelijk sochtends werken en we moeten sochtends verplicht een nummertje maken want om half 4 smiddags krijgen we een samenlevingstest. ik moet om half 5 beginnen met werken haha dus dat word een race tegen de klok. maar ja kon niet anders... maandag wou ze eigelijk al, maar dan is t pasen dus dat hield al op. dus nu moet t zaterdag gewoon. al met al tot nu toe dus nog geen schokkende dingen.. gelukkig! ben best blij.. maar aan de andere kant weten we dus nog niet waar t aan ligt. t ligt dan iig niet bij chris.. dus moet t wel aan mij liggen.. word dus nog vervolgd! liefs marieke
Mariek: fijn dat de zaaduitslagen goed waren...En dat bij je man alles goed is wil niet zeggen dat er bij jou dan iets niet goed is... Helaas zijn er ook genoeg stellen waarbij er sprake is van onbegrepen onvruchtbaarheid.... Succes meid!
dank je hannah! ja is ook wel zo, maar denk dat ik liever iets heb wat verholpen kan worden, of dat ze met hulp van een behandeling dan iets kunnen doen als dat we idd bij die sector onbegrepen onvruchtbaar horen. want dan weet je dus nooit waar t aan ligt en waarom t niet lukt maar goed ik blijf positief.. t komt allemaal goed en we hopen dit jaar gewoon zwanger te zijn of misschien zelfs aan t eind van t jaar een klein hummeltje te mogen krijgen!
He meisie, Fijn hoor dat jullie onderzoeken allemaal goed terug kwamen. Natuurlijk hoop je dat er iets kleins is dat makkelijk verholpen kan worden maar ik denk dat het ook wel erg fijn is dat je iig weet dat er niet iets is gevonden wat een zwangerschap in de weg kan staan. We gaan gewoon allebei oer 3 weekjes positief testen en lekker samen zwangeren Ik ga daar iig heel voor duimen! Dikke knuffel van mij!
Hoi Marieke, Ik had je verhaal gelezen en wil je even een hart onder de riem steken. Ook wij hebben na ruim een jaar proberen onderzoeken gehad en alles was goed. Na de hsg ben ik na twee maanden zwanger geraakt. Helaas is dit een miskraam geworden. Voor mij is het een fijn idee dat we niet bij de groep onbegrepen onvruchtbaar horen en weten dat het in principe kan. Dus houd moed meid, het kan nog allemaal. Ik had er niet meer op gerekend, maar toch zwanger geraakt. En heb nu ondanks de miskraam wel meer vertrouwen dat het nog een keer lukt. Succes met alles! Marit
Hoi Hoi Nou klinkt tot nu toe goed. Ben benieuwd wat ze bij de samenlevingstest vinden. Moet je daarvoor zaterdag las ik? Niet schrikken als je boven komt had ik vorigeweek het is donker en loopt niemand. Wij hebben ons toen beneden aan de balie gemeld en algauw kwam Mauw aan. Nou veel plezier zaterdag ochtend \/ En succes s'middags. Liefs maatje
dank je marit! zon verhaal doet me goed! ik houd zeker moed! ow jee maatje haha alles donker? spannend hihi nou dan weet ik dat iig vast haha dank je! ik doe morgen mn verhaal wel weer hier!
hahaha ja met een hoop gemopper, want ben totaal geen ochtendmens, vanmorgen dus geklust haha.. ga zometeen nog ff douche enzo..en dan om half 4 in t zh zijn.. best spannend haha
zo hier alweer terug, waren natuurlijk weer veel te vroeg haha maar omdat t zo rustig was (ja zaterdag he) mochten we gelijk meekomen. eerst heeft ze nog een eimeeting gedaan, mijn eitjes willen niet zo geloof ik want de grootste die voor 2 dagen terug 14 mm was is nu maar 15 mm (ze had t over rond de 15 a 16) dus niet echt gegroeid. vandaar dus ook mijn negatieve ovu test vanmorgen. wel zag ze dat mn slijm in de baarmoeder mooi dik was omdat mn eitje nog niet op springen staat hadden we al zon vermoeden dat t slijm toch nog niet goed genoeg is. toch maar de samenlevingstest gedaan. (dit deed me overigens toch wel een beetje pijn, wil de dames die nog moeten niet ontmoedigen maar toch) ze heeft meteen gekeken en zag wel zaadcellen in t slijm zitten maar ze deden niet veel. dit kwam omdat ze erg hard hebben moeten werken om door t slijm te komen dus dat hun accu leeg was. (wel grappig want vanmorgen heeft de accu van de auto van mn vriend t begeven) omdat t dus niet goed was moet ik dinsdag weer terug komen. maandagavond dus weer verplicht aan de klus en dan dinsdagochtend weer terug voor de samenlevingstest.
Jammer dat ze nog niet echt waren gegroeit. Hopelijk heb je dinsdag meer resultaat. Oja hoelaat moet je dinsdag? (ik 14:45 bij happel) Liefs maatje
hihi dat wilde ik net aan jou gaan vragen hoelaat jij morgen moet haha maar je was me al voor geweest! ik heb nog geen idee hoelaat. omdat ik namelijk zaterdag ben geweest konden we toen geen afspraak maken. ik moet dus morgenochtend bellen voor een afspraak. misschien zie ik je dan nog wel in de wachtkamer hihi want ik moet ook naar happel of naar mauw. iig heel veel suc6 morgen!
zo wat een drukte daar in t ziekenhuis zeg pffff maar goed ik ben weer thuis dit keer deed t gelukkig geen pijn en was t zo gebeurd. mn eitje was 17 mm zag er mooi uit en volgens deze gyn stond die op knappen. dus vanavond en morgen en overmorgen en van mijn part de rest van de maand maar klussen haha de samenlevingstest was positief. de zaadjes zwommen vrolijk rond haha dus ook dat is goed.. nu moet ik volgende maand (als ik ongesteld ben moet ik bellen voor nieuwe afspraak) een foto van mn baarmoeder laten maken. kreeg een heel papier mee met hoe en wat. nou als ik dat lees word ik al niet vrolijk. catheters vloeistoffen, ongi krampen enz enz bah bah ben dus niet zo vrolijk op t moment. heel belachelijk want alles is tot nu toe goed.. maar toch.. waarom wil t nou niet gewoon lukken.. oke puppo knop gaat weer aan...we weten waar we t voor doen!