ook marieke in de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marieke1610, 20 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolly

wolly Niet meer actief

Weet je al wanneer je weer gaat testen?

2. ja hoop ik ook miep :D
    nee weet t nog niet... misschien strax als ik moet plassen.. en anders morgenvroeg als ik t zolang volhoud hahaha

3. wolly

wolly Niet meer actief

Ohh ik ben zo benieuwd...ik zit zelf nu al steeds hier te kijken of er al een mooie banner van jou in beeld staat hahahahaaa.

Heel veel succes als je gaat testen.

4. dank je wolly :D:D

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Spannend marieke! Succes met testen!

6. dank je wup!

7. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    En wanner gaat het gebeuren.

Moet zo even boodschappen doen.
    Als ik terug ben ga ik gelijk kijken.

Spannend hoor

Succes dikke knuffel maatje

8. hmm heb net getest... hij gaf niet zwanger aan :(
    maar toen ik de testding eruit haalde zag ik weer een heel licht lijntje, dit keer wel even dik als de andere...maar je volgens de bijsluiter moet je niet naar de lijntjes kijken...
    bij dat andere grietje waren er 2 streepjes aanwezig toen die zwanger zei...
    dus zou t nog te vroeg zijn? of zou t net als een ovu test werken?

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Heb je een digi clearblue gedaan?

10. ja en iedereen zegt dat je niet naar de lijntjes mag kijken hahaha

maar zag die test van dat grietje die dus ook CB had getest en zwanger blijkt.. die heeft 2 beste strepen dus vandaar... mijn streepje is heeel licht nog.. bijna niet te zien.. maar vind t dan toch vreemd hoor.. als die helemaal negatief is moet ie toch helemaal geen strepen aangeven?

11. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Nee je mag idd niet naar de lijntjes kijken.
    Anders doe je er morgen eentje van kruidvat, Die zijn gevoeliger dan die van clearblue!

Ik hoop het zo voor je meid!

12. tja ik hoor dus verschillende dingen... de een zegt je mag niet kijken en de anders zegt maakt niet uit een lijn is een lijn... heb op een site gelezen dat een gyn zelfs had gezegd.. zonder hcg komt er geen lijn... dus dat geeft weer iets meer hoop.. maar ja morgen is mn nod.. dus als ik die overleef weet ik t wel zeker eigelijk hahha maar ja... een dag kan heel lang duren zeker als je meedoet aan t wk slipsaren hahaha

13. wolly

wolly Niet meer actief

Lieve Marieke.

Het kan ook zijn dat het nog te vroeg is voor de clearbleu want die hebben heel veel hch nodig om positief te kunnen testen miss kun je beter een testje doen van een eigenmerk bv kruitvat die testen al iets vroeger.

En ze zeggen echt dat je niet naar de streepjes mag kijken van de digitale, zal miss ook wel in de gebruiksaanwijzing staan.

Heb je toevallig al weer getest vanmorgen?

Ik blijf voor je duimen meid.
    :)
    Liefs wolly

14. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hey Marieke,
    Wanneer denk je weer te gaan testen? Ben erg benieuwd of de steep op de CB posi of nega betekende.

15. ik wou morgen gaan testen.. maar ik weet t niet meer zeker
    heb wel kwaaltjes en ben echt overdreven moe na zo net bij de intratuin en ikea te zijn geweest, maar heb ook al krampen gehad... verder nog nix te zien maar ongikrampen zeggen mij eigelijk al genoeg.. + dat mn temp vanmorgen weer laag was... dus denk dat t game over gaat worden en dat mn 1e lijntje dan toch ingedroogd was (na 1 minuut al maar goed) en dat je dan toch niets van die lijntjes op CB moet aantrekken ofzo...
    ik wacht t nog wel af maar ga dr maar vanuit dat ik niet hoef te testen morgen

16. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Dat is minder marieke.

Hopen dat je ongi er morgen nog niet is en dat je test toch positief is.

Gek he we weten allebij niet waar we aantoe zijn.

Heb wel de heletijd net of er een brok in mijn keel zit niet echt misselijk en met eten gaat het ook niet over. Weet niet wat ik er van denken moet.

Wanneer moet je weer naar het zh dan?

Dikke knuffel

Maatje

17. ik moet bellen als ik ongesteld word.. dan maken we een afspraak voor die foto van de baarmoeder
    :( had zo gehoopt dat dat niet nodig was.. maar heb nu ook knallende koppijn dus de moed is me echt in naar beneden gezonken

18. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hé balen meid!
    (knuff)

19. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267