een wat voor onderzoek? ik krijg deze ronde de baarmoeder foto.. weet niet of dat hsg heet hoor hihi maar ik moet idd bellen.. ze zijn steeds in gesprek dus probeer t morgen wel weer...
Met HSG gaan ze met vloeistof inspuiten en dan foto's maken geloof ik (weet het niet zeker). Maar dat zal het dan wel zijn denk ik?
Jammer marieke Het was mooi geweest dat de foto niet nodig was. Kop op meid. Wieweet is het de volgende ronde raak. Weet je al wanneer je naar de gyn moet? Liefs maatje
denk ut ook wup dat dat t dan is! maar ze noemen t anders op mn info formulieren haha moeilijke naam! ja maatje tis idd weer balen, heb vandaag gebeld maar waren steeds in gesprek dus morgen nog maar een poging wagen... wolly ik had ook goeie hoop zeker met die testen en mn kwalen.. snap er dus ook nix van
hier gebeld voor een afspraak voor die HSG (idd zo heet t toch haha want de assistent noemde t ook zo) woensdag om half 2 kan ik terecht.. dat is zo ontzettend klote want dan kan mn vriend met geen mogelijkheid mee... en omdat ik zoveel nare verhalen over die foto heb gehoord wil ik niet alleen.. en om nou een vriendin mee te vragen om naar mn doos te staren vind ik ook weer zo wat.... zit dus een beetje in 2strijd... of alleen gaan en maar zien (maar ik durf eigelijk echt niet alleen ) of afzeggen en t verplaatsen naar volgende maand... mijn vriend zit momenteel aan de antibiotica dus zijn zaad zal deze maand ook niet optimaal zijn... pfff kweet t niet
Ik weet niet of je een goede band hebt met je moeder of heb je misschien een zus? Vanmorgen is mijn moeder ook mee geweest naar het ziekenhuis voor een FM. Ik vond het ook wel fijn om niet alleen te hoeven gaan en het is een stuk gezelliger ook! Succes! Josien
tja mn zus zit met de kids en die woont in veenendaal dus dat word niet wat. mn moeder zou er vrij voor moeten vragen.. dus dat kan denk ik ook niet omdat ze al zoveel vrij moet vragen voor mn opa en oma (beide ziekelijk) he bah heb ik weer...
Hoi Marieke Balen dat je ongi er is. Maar nu kan je wel verder met het onderzoek. Zou niet afbellen als ik jou was dan ben je weer een maand verder. Misschien kan een vriendin mee en buiten de praktijkruimte wachten zo heb je toch iemand bij je en toch ook je steun als je klaar bent. Ik weet dat het niet leuk is om alleen te gaan mijn man kan ook haast nooit mee ivm zijn werk. succes en een dikke knuffel maatje
ja ik ben er erg bang voor maar ga toch maar... want volgende maand word t denk ik ook niet wat omdat we dan net rond ons weekendje weg zitten, mocht t zeer doen is dat meteen verpest... heb ik ook geen zin in! dus dan maar tandjes op mekaar... weet iemand hier hoe t onderzoek is? doet t erg veel pijn? hoelang duurde dat? enz enz?
Hey, ik weet verder niet hoe het is, maar ik wil je wel veel succes en sterkte wensen as woensdag! Ik hoop dat het meevalt!
hey wup, ik heb afgebeld... heb zondagavond hier op t forum gekeken en zag van de 30 verhalen maar 3 verhalen dat t meeviel.. verder kwamen er woorden in voor als: hel, nooooit meer, onwel worden, misselijk, flauw vallen...enz enz... en omdat mn vriend echt niet vrij kon krijgen en ik hem er dan dus echt bij wil hebben, hebben we het een maandje opgeschoven... klinkt kinderachtig maar ja ik wide dus echt niet alleen of met een vriendin waarbij ik me misschien zou in gaan houden... dus zodoende.. ik was er zondagavond helemaal overstuur van...en toen besloot mn vriend eigelijk dat t nu even genoeg was.. even een maandje geen ondezoeken. wel lief dat je aan me dacht
Hey meid. Kan me goed voorstellen dat je er zo over denkt, en hebt afgebeld. Ik zou het ook niet prettig vainden als mijn vriend niet mee zou kunnen. Hopelijk gaat het reuze mee vallen als je de HSG hebt. Liefs wolly
Je hebt gelijk hoor! Kan me voorstellen dat je dan je vriend erbij wilt hebben. En een maandje even niks is ook wel even lekker, dat heb ik ook gedaan. Dan kun je er hopelijk volgende maand weer vol tegen aan! Liefs Wup
Hey Mariek, Ik heb weer bijgelezen Balen dat je vriend geen vrij kon krijgen, maar een maandje even niets is ook wel prettig denk ik. Hoop dat het verders allemaal goed met je gaat. Ik hou je in de gaten meis XXX Karine