hey dames! sorry dat ik even niets liet horen beetje druk en misschien onbewust even afstand nemen... hier is opzich alles goed.. ben t allemaal een beetje aan t loslaten.. karina meid wat leuk dat je nog meeleest! hoe is het met je meis? maatje hoe is het met jou dan?
hier een maandje rust gehad. weet alleen wanneer ik mn ei heb gehad door mn ovu testen maar verder niet getemp ofzo... ben nu ook niet lekker in orde en had gister 39 koorts dus die temp zou toch al niet te vertrouwen zijn geweest haha omdat ik vroeg mn ei heb gehad heb ik ook een kortere cyclus dus zo rond de 27 a 28 dagen... dus we wachten wel af. ben er heel rustig onder want ga ervanuit dat ik ongesteld word..
nee nog niet, ik moet weer bellen als ik ongesteld word.. mn vriend zegt doe nog maar niet... ik zit nog in 2 strijd.. we gaan eind mei lekker een lang weekend weg.. dus misschien dat dat ook wel even goed is voor ons.. maar als t uitkomt met de dagen dat mn vriend meekan dan ga ik die hsg sowieso wel doen
Heey Marieke, Heb je al een nieuwe afspraak gemaakt voor je HSG? Ik moet zeer binnenkort ook een HG ondergaan. Je hebt gelijk dat iedereen heel negatief is over de HSG. Ik lees ook aalleen maar negatieve verhalen, pijn, een hel en nog meer van die leuke verhalen.... Succes iig! Liefs Nikkie
hey nikkie had denk ik net voor jou geantwoord op de vraag van miep over de hsg hihi maar idd door al die nare verhalen ben ik een beetje terughoudend geworden. verder is alles tot nu toe goed (zaad, bloed, samenlevingstest) dus ik wil echt niet alleen naar die test.. als t dan nog een maandje moet duren dan moet dat maar... tot nu toe is er iig geen reden om te denken dat er iets mis is daarmee.. heb regelmatige cyclussen dus mn eileiders zitten niet verstopt.. maar ja als we niet verder komen dan dit moeten we wel he om alles uit te sluiten.. jij heel veel suc6 met je hsg en hoor graag van je hoe t was!
he getsie... hier vandaag wat lichte krampjes gehad en dacht net zelfs al wat spotting te zien.. dus zal morgen wel ongesteld worden... gaan we ronde 18 in.. had al zitten kijken maar deze ronde kan ik ook niet voor die hsg... de dagen dat t zou moeten moet ik werken en ik kan echt geen vrij krijgen dan maar juni...
dank je caruli.. maak nog geen nieuwe banner aan omdat ik nog niet ongesteld ben, maar gaat wel komen.. maar had t wel verwacht. mn vriend zat aan de antibiotica en tja dat is ook niet echt goed voor zaad enzo... dus volgende ronde dan maar weer beter
jeetje balen ... hoop dat je snel een hsg kunt krijgen, en dat je dan snel zwanger raakt hebt dan toch meer kans he na een hsg
ja klopt.. wilde t deze ronde eigelijk toch ook doen...alleen dat kan dus deze maand niet.. want precies in de dagen dat t zou moeten dan, moet ik werken... op t werk kan ik geen vrij krijgen daarvoor dus dat is echt even minder.. dus moet ik even kijken hoe k t doe en anders maar naar juni doorschuiven... we wachten nu al zo lang dan moet die ene maand er ook nog maar bij
Dat is minder he Kan je de hsg nu niet al plannen voor juni. Dan staat het alvast vast kan je er al een beetje rekening mee gaan houden en je vriend/man kan dat ook al vast vrij vragen. Sterkte meid ik leef met je mee liefs maatje
hoihoi nou hier ronde 18 weer een feit.. zal strax of morgen de gyn eens bellen want t zou nu eventueel een dag kunnen.
Spannend, Marieke... al gebeld? Kan je trouwens geen vrij krijgen voor dit soort dingen? Ik geef les en kan normaal dus écht niet weg, maar als we in het ZH moeten zijn wordt er wel een mouw aan gepast en kan ik gewoon gaan... Hoe dan ook, hoop dat het lukt voor die dag!
nee heb nog niet gebeld... mn vriend was boos toen ik zei dat t nu toch een dagje kon... we hadden vorige week een heel gesprek gehad dat we t even zouden laten rusten en ik juni wel weer verder zien.... dus ja... heeft ie ook wel gelijk in maar ja nu is er dan eindelijk een dag en dan krijgen we dit weer haha dus we slapen er nog maar een nachtje over...
hoi Je kan vandaag ook niet bellen want de afdeling is alleen open voor spoed gevallen. Toevallis wist ik dat van Blom. Laat alsjeblieft niet je relatie er onderlijden. Heb ik de 1e ronde gedaan alleen maar er mee bezig zijn. Is niet goed voor jullie relatie en het speelt ook mee met een eventuele bevruchting zeggen ze. Ik weet het is moeilijk daarom hebben we gelukkig deze site. We slepen ons er samen wel doorheen. dikke knuffel maatje
hey nee idd tis ook alweer goed.. heb t maar weer van me afgezet en volgende maand kijken we wel weer verder of we dan wel doorgaan met t hsg enzo... ben idd blij dat deze site er is heb je echt veel steun aan soms! hoe is het nu bij jou?
Heb je goed een beetje rust kan geen kwaad. Met mij gaat het goed. Had vorige week toch veel afscheiding bijna 3 thee lepels. Heb zelf het vermoeden dat het de cyste is. Ga morgen bellen naar het zh om voor de zekerheid navraag te doen.
o dat heb je goed ja..even navragen.. dat is dan idd wel erg veel ja! hopelijk is die nu weg dan! en test je over 10 dagen gewoon zwanger.. wat gaan ze verder bij jullie doen dan nog?
heb na vraag gedaan het was niet de cyste kon de eisprong zijn maar wisten ze niet zeker. we wachten wel af hoe is het nu met jou dan?