ook marieke in de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marieke1610, 20 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Hey marieke

Alles goed tijdje niet gesproken.

Gr Maatje

2. hey meid!
    sorry voor de late reaktie maar ik was een lang weekendje weg! heerlijk ontspannen!
    we hebben niet geklust maar gevreeen, niets moest alles mocht hahaa
    heeft ons echt goed gedaan...
    en hoe is het bij jou? zie dat je een positieve samenlevingstest hebt?

wat gaan ze nu verder doen?

3. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Blij dat alles goed gaat.

Moet de volgende cyclus een hsg laten maken. Ze willen zeker zijn dat mijn eileiders niet verstopt zitten. En dan 3 maanden zonder naar het zh te moeten clomid slikken. Had deze keer een mooi ei en samenlevingstest was goed. Wie weet heb ik geluk en hoeft het niet.
    We zullen wel zien.

Maatje

4. ik hoop ook voor je dat je geluk hebt meid!
    ik moet nog steeds voor die hsg.. we hebben nu 2 mnd rust genomen van de gyn en volgende cyclus ga ik ook voor de hsg.. t moet maar.. neem van te voren wel een naproxen in en even tandjes op mekaar.. wat moet dat moet...

5. dit keer weer een vreemde cyclus.
    vorige week donderdag de 22e had ik een bijna positieve ovutest..dus dacht dan springt mn ei vrijdag of zaterdag wel
    vrijdags gingen we een weekendje weg dus niet meer getest..
    vrijdag, zaterdag,zondag en maandag geklust.
    word ik gisteravond uit t niets ongesteld!
    op 9 a 10 dpo! begrijp er helemaal nix van!

nu toch de stoute schoenen aangedaan en gebeld voor die verdomde hsg. woensdag 11 juni om half 2 ben ik de lul hihi

6. wolly

wolly Niet meer actief

Heh shit zeg dat is balen.

Ik hoop dat de HSG mee gaat vallen.

Succes alvast meid.

Liefs wolly :)

7. dankjewel wolly! hoe is het met jou meid? gaat alles goed?

de ongesteldheid zet niet door.. had gisteravond alleen 2 keer bruin/oranje/roze/rood bij t afvegen dus dacht ongesteld.. vandaag nix in mn maandverband alleen steeds bij t afvegen erg donker bloed ...denk dat t morgen wel doorzet...(zei ik gisteren ook maar goed hahha)

8. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Balen dat je ongi bent geworden.

Dus nu toch maar voor de HSG.

Hoop dat het meevalt voor je. En natuurlijk dat alles goed is.

Liefs maatje

9. dank je meid!
    ja ik vind t helemaal nix die hsg, als je al die verhalen hoort... maar ja..
    en baal dr van dat mn vriend niet mee kan.. oke mn vriendin gaat wel mee maar das toch anders he..
    maar nu moet ik even de tandjes op mekaar zetten en doorgaan... miljoenen vrouwen hebben die al ondergaan dus waarom ik niet he :D en een bevalling zal nog wel erger zijn hahaha

hoe voel jij je dan?

10. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Heb je goed we zijn niet de eerste en zeker niet de laatste. Hoorde laatst iemand dit ook een HSG heeft gehad en zei dat het wel meeviel alleen na die tijd kan je last van buik krampen krijgen. En trouwens een bevalling is voor iedereen ook weer anders de mijn was kort en heftig maar toen ik mijn ventje zag was ik alles vergeten.

Hoe ik me voel?

Goed mag niet klagen begin wel weer een beetje de zenuwen te krijgen voor volgende week vrijdag(einde cyclus)

Aan het klussen kan het niet liggen hihi.

Onze samenlevings test was goed misschien dat we geluk hebben.
    We zullen volgende wel merken.

11. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    OJa wie doet de HSG bij jou?

12. bij mij doet happel de hsg.. vind ik wel fijn.. want hoor heel veel goeie dingen over die man... maar ja heb m nog nooit gehad dus dat is dan weer een nadeel.. na woensdag heb ik alle gynaecologen daaro gehad haha
    weet alleen niet of ik ook van hem meteen de uitslag krijg of dat ik daarvoor weer terug moet naar blom...
    ik moet zeggen dat ik m best wel knijp hoor voor die hsg.. maar ik neem van te voren 500 mg naproxen in.. ik zag bij de info folder van rijnstate dat mensen die daarvoor voorgeschreven kregen.. ik heb ze zelf al in huis voor als ik last heb van de menstruatie dus dat komt dan mooi uit.. neem ik ze bij voorbaad gewoon in..

13. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    blom zei tegen mij als er niets bijzonders te zien is hoor je het meteen anders wel met een afspraak.

hopen dat ze niets engs vinden

14. nee precies.. maar ben eigelijk niet zo bang voor de uitslag, gek he?
    ik ben bang voor t onderzoek.. op dit moment maakt de uitslag me dan niet uit..
    tuurlijk hoop ik dat alles goed is hoor maar toch..
    als t onderzoek geweest is dan maak ik me denk ik pas druk over wat er nu uitkomt.
    en tja.. als er wat is en ze kunnen t makkelijk verhelpen dan is t helemaal mooi toch. weten we iig waar t aan ligt..

15. ik word gek, en voornamelijk van mezelf! ;)

gisteren was de "ongi" toch al wat meer dus ik dacht hehe zet t door.. en nu is t helemaal weg! nix meer te bekennen...vanmorgen nog 1 keer een bruine veeg gehad en verder nix.. vage ongesteldheid dus gehad..

alles op een rijtje:
    op 9 a 10 dpo savonds bruin/oranje bij afvegen
    de dag erna nog steeds erg donker.. en nix in maandverband.
    gisteren iets meer ook wat in t maandverband
    vandaag helemaal nix..
    + 2 keer een test gedaan waaronder vanmiddag nog een, en op beide testen op t eerste gezicht nix. maar in t licht als je m draait een streep..
    dus 2 keer over een indrooglijntje (?)

iig 1 advies: koop geen zw testen van de babyboomshop!

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Marieke: of het zijn misschien tóch geen indrooglijntjes :rolleyes: ;)
    Voor je afspraak toch nog maar 1 keer testen denk ik!
    Dikke knuf van mij!

Liefs Tezzz

17. ja ik snap t niet meer hoor.. iedere keer weer pak ik die testen, heb ze aanmekaar geplakt zodat je t verschil kan zien...wat er dus niet is... maar als ik zwanger zou zijn en t een innesteling was ofzo wanneer zou ik dan echt positief testen...

ik heb alleen al vanaf mn eisprong steken in de liezen en normaal als ik dat wel eens heb is dat met de ongi over en nu heb ik t nog steeds.. maar dat kan ook een verbeelding zijn omdat ik me weer lekker loop op te naaien...
    misschien zie ik ook wel helemaal geen streepjes... maar denk dat ik morgen nog een keer zon strippie doe met ochtend urine, als ik dan weer zon vaag lijntje zie dan koop ik me een kruidvat test ofzo.. als ik dan weer wat zie dan maar een CB hahaha
    tis wat.. bah!

18. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Erg he die onzekerheid.

Maar waarom wacht je niet met een nieuwe test tot zondag. Als je zwanger zou zijn zie je dan zeker weten een streepje. En zo vaak testen doen kost ook aardig wat geld. Toch?

Hoop echt voor je dat het nu raak is.

Zal voor je duimen.

Liefs maatje

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Bij mij waren de steken in de liezen een heel positief teken ;)

20. hihi ja maatje dat zeg ik een ander ook altijd, wachten met testen... maar dat is zooo moeilijk als je zelf in die situatie zit! ik doe maandag sowieso nog 1 test om t zeker te weten, maar denk dat ik daarvoor ook al wel een keer test :oops:

tja en die steken in de liezen heb ik na de eisprong iedere dag wel een keer gevoeld.. maar t kan nu ook zijn omdat ik er nu zo mee bezig ben he dat ik nu dingen voel die er eigelijk niet zijn...
    afwachten dus...

Deel Deze Pagina