Snap goed wat je bedoelt heb het zelf natuurlijk ook meegemaakt. Bij mijn zoontje ook te vroeg getest toen maar 1 week gewacht en toen wel zwanger. Weet dat het moeilijk. Ik maakte mezelf gek ermee om elke keer een test te doen. En het kost ook nog eens aardig wat geld. Hoop zo voor je dat het raak is. sterkte met wachten en heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes. Liefs maatje
dank je maatje! ik duim ook voor jou.. heb vanmiddag 3 testen gekocht. ga dr zondag of maandagochtend een doen voor de zekergheid.. nog steeds steken in de liezen snap er nix van... maar volgens mij zijn t gewoon ingedroogde lijntjes... je ziet ze echt bijna niet... maar goed dan maar voor de HSG.. heb me al voorgenomen om in april te gaan bevallen hahahahha
and the soap goes on! Zucht! vanmorgen met een kruidvat test getest.. en weer een streepje.. heeel licht.. maar ik hoef niet meer zoveel moeite te doen met draaien enzo om m te zien.. ben benieuwd wat mn vriend er strax van zegt.. ik heb m ook in mn album staan maar door t tegenlicht en alles is t zo goed als niet te zien.. ik zie m op de foto alleen als t donker in de kamer is en ik iets verder van t scherm af ga zitten... maandag ga ik dus bellen want ik moet nu wel zekerheid hebben voor die hsg. heb dus nu al 4 testen met lichte streepjes.. zucht
Wat een onzekerheid weer zeg Ik zou zeker het zh even laten weten want je weet maar nooit, straks ben je wel zwanger en dan krijg je die HSG en dan gaat het mis. Wel raar dat je steeds een streepje hebt op de testen, heb je ook wel eens andere testen gebruikt? Ik had ook een keer de testen van de kruitvat en dat waren die van 2 voor 5,00, vond ze zelf ook wel fijn, miss dat je die is kunt proberen. Ik duim voor je dat de test echt positief is en dat je lekker zwanger bent. Liefs wolly
Oo marieke Hoop zo voor je dat het raak is. Hoeveel dagen ben je nu dan overtijd? Als ik jou was zou ik maandag vragen of ze een bloedtest doen. Daar zouden ze het zeker weten bij kunnen zien. Ga je morgen nog een test doen? liefs Maatje
dankjewel wolly en maatje ik heb dipsticks gedaan (maandag, en donderdag 2) gisteren heb ik een cassette van kruidvat gedaan, die 2 voor 5 euro. maar voor de 10 minuten om waren om m goed te bekijken had mn vriendin er een lijntje op getekend voor de gein, dus niet meer te zien... vanmorgen met ochtend urine heb ik een gewone test van de kruidvat gedaan (dus niet die van 2 voor 5 euro) en daar staat toch wel een behoorlijk duidelijk lijntje op... iig hoef ik niet zoals bij die dipsticks in allerlei bochten te wringen wil ik m zien... heb de test aan verschillende mensen laten zien en ze zien ook allemaal een lijntje... heb foto's in mn album staan maar door t tegenlicht van t raam is t eigelijk niet te zien... morgenochtend doe ik met ochtendurine een DA test... ben benieuwd
ow ja ik zou donderdag ongesteld moeten worden, maar omdat ik dus maandag die bruine veeg had en dinsdag ook alleen bij t afvegen en woensdag dan een soort van bloeding heb gehad weet ik t niet meer... ik zou dan nu dus 2 dagen overtijd zijn zonder de bloeding.. als t wel een innesteling was geweest zou ik volgens t internet pas woensdag echt kunnen testen... de dag van de hsg. dus ik ga maandag idd even de gyn bellen van hoe en wat
Hoop echt voor je dat het raak is. Misschien dat ze maandag meer weten in het zh wat te doen. En sorry dat ik het zeg maar ik vind het wel erg gemeen dat je vriendin er een lijntje op heeft gezet. Kan je niet maken. Liefs maatje ps blijf voor je duimen
hihi ja dat vond ik idd ook even minder, maar snapte opzich de humor er ook wel van in, ze bedoelde t niet zo als dat t misschien over komt.. en ach... ik heb geen getekend lijntje meer nodig zie mijn album... nog erg licht maar na 5 testen en iedere dag word ie een beetje donkerder t streepje... ga ik het toch echt een beetje geloven.. zou het dan toch? na 18 rondes?
Het is wel erg spannend hoor. Hoop zo dat het echt klopt en dat je snel een donker en duidelijk streepje krijgt. Misschien maak je wel weinig zwhormonen aan. Morgen bellen met het zh? Zodra je wal weet laat je het dan horen. Heb altijd de pc aan dus als ik thuis ben kan ik het gelijk lezen. Hoop voor je dat deze dag snel voorbij is en morgen meer komt te weten dat je echt zwanger bent. Liefs maatje
dank je ik heb vanmorgen weer getest. resultaat zie album... 5 keer is toch echt geen toeval he? nog steeds wel erg licht maar als die bloeding een innesteling is geweest zit ik nu pas 6 dagen erna en je zou op 9 a 10 dagen na je innesteling positief kunnen testen.. dus ik blijf nog even vrolijk doortesten hahahaha
Het begint toch echt wel spannend te worden hier Ik hoop het zo voor je. Mijn duimpjes draaien verder Liefs wolly
ik heb weer getest vanmorgen.. en weer t zelfde als de 6 andere.. een heeel licht 2e streepje.. ik heb de gyn gebeld en de HSG is iig afgezegd. ik moest nu even niet meer gaan testen want dat had toch geen zin zei ze.. t kan zijn dat ik toch nog wat te vroeg test. ik moet nu donderdag of vrijdag weer testen en dan de gyn terug bellen. dus nog geen zekerheid
Hoop dat je donderdag een duidelijk streepje ziet. Hoeveel dagen ben je nu dan overtijd? Zoals ik het kan zien 8 klopt dat. maatje
nee dat klopt niet... ik zou donderdag dan ongesteld moeten zijn geworden (die maandag daarvoor had ik een bloeding) dus dat is nu 4 dagen overtijd.. de gyn zei dat dat dus te vroeg kon zijn om goed posi te testen
Spannend zeg..ik hoop voor je dat de volgende test die je doet alle onzekerheid weghaalt en dat hij dus dikgedrukt positief is..
dankjewel verhip.. ik moet zeggen dat ik er niet vrolijker op word.. al die onzekerheid.. ik heb nergens meer zin in.. mn vriend en schoondouders vinden me de afgelopen week ook zo stilletjes... kan om alles wel gaan huilen.. bah!