Ook meekijken bij mijn absurde kaartje?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Pinjo, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Hallo,
    Zou het erg fijn vinden als iemand eens mee wil kijken met mijn absurde kaartje. Zoals jullie zien heb ik nogal eens rare uitschieters naar boven en beneden. Ik had gedacht op 21 DPO mijn ei te krijgen (gezien temp en overige signalen), maar de tem crashte al gauw naar beneden. Ter info: ik geef nog (heel weinig) borstvoeding en ben nog maar 2 keer ongesteld geweest na mijn vorige bevalling. Deze eerste cyclus duurde 53 dagen, voor mijn zwangerschap had ik een regelmatige cyclus van 30 dagen. Ik ben in dat opzicht dus nog 'herstellende'. Verder hebben we een smurfje dat vaak 's nachts wakker wordt. Ik kom dus niet altijd aan 6 uur slaap en soms ben ik een uur voordat ik temp (meestal tussen 630 en 730) nog op geweest. Kan dat zo'n invloed hebben? Heb ik toch mijn ei gehad op 21 DPO?

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

Grtz Pinjo

2. eeva

eeva Niet meer actief

Hoi meid, ik geef ook nog bostvoeding.. :)
    Het kan zijn dat je door de borstvoeding ongi wordt zonder eisprong, dat heb ik 2 maanden gehad! Daarna kun je ook korte LF hebben, dus snel na je eisprong je menstruatie (bij mij eerst geen eisprong - LF3 - LF6 - LF6 - LF3) alles moet nog op gang komen en heeft zijn tijd nodig!
    Als je het leuk vindt kom dan bij ons kletsen, wij zijn met 10 meiden die nog borstvoeding geven en graag zwanger willen worden, 3 zijn er zwanger!
    Je bent welkom: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/171109-zwanger-willen-worden-borstvoeding-geven.html

Liefs Eeva

Deel Deze Pagina