Ook mentruatiepijn na tp blasto?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elfi, 25 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Hoi allemaal,

    De titel zegt het al. Ik heb dinsdag een tp gehad van een verse 5 daagse blasto. Kwaliteit was goed.
    Heb sinds vandaag behoorlijke menstruatiepijn. Super vervelend en word er super onzeker van.
    Na de laatste cryo tp was ik al ongesteld na 2 dagen... Hoop toch echt niet dat het nu weer zo snel gaat!
    Anyways, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. En dan misschien ook de positieve... Hopelijk word ik daar minder onzeker van!

    Dank jullie wel alvast!
     
  2. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Na de ene terugplaatsing voelde ik meer dan de andere. Meestal voelde ik sowieso wat kramp. Waar dat precies van komt weet ik niet, maar ik dacht zelf misschien door de vloeistof die met het embryo mee wordt gespoten de baarmoeder in. En bij mij zijn de meeste embryo's ook ingenesteld, dus wie weet voelde ik dat wel. De laatste terugplaatsing begon ik dezelfde middag al en de dag erna een drukkend gevoel in m'n buik te krijgen, dit straalde uit naar m'n bovenbenen. Het voelde wat heftiger als de andere keren. Het zal wel toeval zijn geweest, maar dit is wel de sterkste embryo tot nu toe, dus wie weet zegt het wat. Ik heb geen ervaring met menstruatiekramp (bij mij begint het gewoon), dus ik kan je niet helpen met vergelijken.
    Ik duim voor je dat je een innesteling voelt en geen naderende menstruatie!
     
  3. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Dank je voor je reactie Ik hoop van harte dat ik hetzelfde kan zeggen over een weekje!
     
  4. Suusenco

    Suusenco Lid

    27 feb 2019
    72
    43
    18
    Vrouw
    Hoi,
    ik wil eventjes aansluiten als het mag: ik heb gisteren een verse tp (4 daagse) gehad en heb sinds vanmiddag ook echt z'n drukkend gevoel in mijn onderrug, heb ik ook altijd voor mijn menstruatie. Kan dit überhaupt al wat zijn, of is het spanning? Ik probeer echt rustig te blijven en er niet aan te denken.. maar het lukt blijkbaar niet echt.
     
  5. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ik heb echt geen idee. Ik zou eerder zeggen dat het misschien nog komt van de terugplaatsing.
    Maar ja, heb ook geen ervaring eigenlijk...
     
  6. LaLaS

    LaLaS Fanatiek lid

    13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Ik had ook menstruatiekramp toen ik zwanger was na terugplaatsing verse en cryo :) startte bij de 5 daagse cryo 4 dagen na de terugplaatsing
     
  7. SanneSander

    17 nov 2015
    31
    9
    8
    Vrouw
    Drenthe
    Ik heb maandag een tp van een blasto gehad en heb ook buik/rugpijn.. ga dinsdag een test wagen..
     
  8. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Wanneer ga je testen, @Elfi? Ik had de laatste keer op zondag de terugplaatsing en op vrijdags een positieve test. Kriebelt het al of red je het om rustig af te wachten?
     
  9. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Het is zo spannend allemaal! Kon ik maar in de toekomst kijken!
    Heb gister ook de halve dag onwijs felle steken gehad rechts in mijn onderbuik.
    Vandaag roze afscheiding en geen pijnlijke borsten meer. Voelt dan weer als iets negatiefs... Ik hoop het niet!!
     
  10. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Spannend! Ik hoop voor je dat die positief is!
     
  11. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Oh dat zou in mijn geval vandaag zijn!
    Rustig wachten zit er niet meer zo in nee. Heb geen positief gevoel meer. Kramp gehad, felle steken gister (schoot steeds van mijn stoel... deed echt pijn!), vandaag roze afscheiding, geen pijnlijke borsten meer... Weet niet meer zo goed hoe ik positief moet blijven.
    Dat maakt ook dat ik niet durf te testen eigenlijk. Misschien wacht ik maar tot ik de bloedtest moet doen vrijdag...
     
  12. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    @Ila @Suusenco @LaLaS Heb nou de hoop helemaal opgegeven... steeds meer roze en bruinige afscheiding, maar zag net ook een klein beetje rood weefsel met afvegen.
    Weefsel kan nooit goed zijn...
     
  13. Suusenco

    Suusenco Lid

    27 feb 2019
    72
    43
    18
    Vrouw
    Oh nee, wat balen! Heb je geen ondersteuning met pregnyl of utrogestan?
    Ik duim nog voor je en snap dat je niet positief kunt zijn :(

    Ik durf ook niet vroeg te testen
     
  14. SanneSander

    17 nov 2015
    31
    9
    8
    Vrouw
    Drenthe
    @Elfi hoe is het nu met je? Hier vanochtend ook wat buikpijn.. vanochtend gezellig gehad met manlief en nu ook rosé afscheiding en krampjes.. dus ga ervan uit dat deze ronde niet gelukt is..
     
  15. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Vandaag gaat het wel weer goed. Heb hele lichte bruinige afscheiding, maar heel dun. Net of ik steeds een beetje in mijn broek plas
    Heb verder wel buikpijn... dus geloof er ook niet meer zo in. En na gister helemaal niet.

    Ik hoop voor je dat die roze afscheiding niks betekende. Kan ook gewoon zijn dat het daar heel goed doorbloed is...
     
  16. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ik heb wel utrogestan, maar daar komt mijn menstruatie altijd doorheen.
    Maar goed, vandaag alleen hele dunne afscheiding en buikpijn. Hopelijk blijft het daarbij!
    En hoe is het met jou? Wanneer kan je testen?
     
  17. SanneSander

    17 nov 2015
    31
    9
    8
    Vrouw
    Drenthe
    @Elfi ik hoop dat het toch positief is voor je! Ik heb bijna geen afscheiding.. nog steeds roze/bruin me afvegen en buikpijntjes.. pfff
     
  18. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ik ben ook weer terug bij de roze afscheiding en buikpijn...
    Pff wat zijn deze weken toch zwaar!
    Laten we hopen dat het bij beide positief is!
     
  19. SanneSander

    17 nov 2015
    31
    9
    8
    Vrouw
    Drenthe
    Zie net jou handtekening, je bent ook al heel lang bezig! Weten ze waaraan het ligt bij jullie? Bij ons aan mijn man. Dus snap niet waarom het nu niet nestelen wil.. :(
     
  20. SanneSander

    17 nov 2015
    31
    9
    8
    Vrouw
    Drenthe
    @Elfi hier helaas wel rood verlies.. nog geen zware krampen maar ga ervan uit dat het mis is.. duim voor jou!
     

Deel Deze Pagina