Medicatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mamzella, 4 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamzella

mamzella Lid

4 mei 2019
    20
    0
    1
    Hallo dames,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben een dame van 29 en mijn man en ik hebben al een aantal jaar een kinderwens. Mijn man heeft wel goed zaad, maar minder aantallen en ikzelf heb weinig eicellen. We zitten dus al even in de MMM en inmiddels is begin dit jaar ook onze 3e ICSI poging helaas mislukt. Wel 2x zwanger geweest maar een vroege mk en een missed abortion. Na wat maanden rust gaan we aan een nieuwe poging beginnen in Gent. Echter wel een eigen betaalde poging omdat we door de Nederlandse vergoedingen heen zijn. Omdat we alles zelf moeten gaan betalen ben ik benieuwd of mensen tips hebben waar de medicatie wellicht goedkoper aan te schaffen is? En of er wellicht dames zijn welke nog wat in de groentela hebben liggen en dit eventueel willen doneren tegen de verzendkosten of voor een kleine bijdrage? Graag een pb voor hetgeen ik nodig heb indien je wellicht iets voor me hebt en ben uiteraard benieuwd naar de tips waar de medicatie wellicht dus goedkoper aan te schaffen is?

Alvast bedankt.

Mvrgr Mamzella

2. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Waar je medicatie goedkoper kan krijgen weet ik niet, maar je zou voor overname van medicijnen eens kunnen kijken op de site van ivfmoeders, onder het kopje 'Ophalen van & wegbrengen naar het ziekenhuis'. Hier worden geregeld medicijnen die over zijn aangeboden of je zou zelf een oproep kunnen plaatsen, nadat je weet welke medicatie je in Gent voorgeschreven krijgt. Heel veel sterkte en succes met je verdere traject!

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik zal je morgen een pb sturen ;) heb wel wat tips. Hier inmiddels start van icsi 8

4. mamzella

mamzella Lid

4 mei 2019
    20
    0
    1
    Dank je wel voor de tips dames. Ik ga meteen eens even kijken.

Deel Deze Pagina