pffff na een zenuwslopende 2 wachtweken van een cryo behandeling vanmorgen het zh gebeld en het bericht gekregen dat we ZWANGER ZIJN eindelijk na 33 maanden en een hoop zh bezoekjes en behandelingen verder ik kan het nog niet geloven en het zh wilde ons niet feliciteren pas bij de echo maar ik ben nu al heel blij onze meid krijgt er een broertje of zusje bij
PROFICIAT MEID! Hoop snel je voorbeeld te volgen! Geniet er maar van! Het is je van ganser harte gegund! Liefs Marjo
Jemig caruli..... ONWIJS GEFELICITEEEEEERRRDD!.!.!.!.!.! Dat het een mooi kindje mag worden! Want oefening baart kunst toch? KuZzzz
Joehoeeeeeeeeeeeee ik had je al een pb gestuurd maaaaar ik ben superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr blij voor jullie, Waaaaauuuuw pfffff geniet lekker van de roze wolk
Yess, wat fijn! Ik ben echt super blij voor je! En hoop dat je een geweldige zwangerschap zult hebben! Liefs bigdream
lieve meiden dank je wel het is zo onwerkelijk had echt niet meer gedacht ooit nog zo blij en verrast te zullen zijn zo onwerkelijk en nu is de vraag is het er 1 of 2?
Gefeliciteerd meid ik ben echt heel blij voor je en je ventje. En misschien wel 2 ukkies in je buik, spannend hoor. Geniet er maar lekker van.
tuurlijk mag je dat vragen cryo is een ingevroren embryo heb begin dit jaar ivf gehad daar zijn embryo's van overgebleven die hebben ze ingevroren en ivf is mislukt dus deze maand 2 ontdooide emmy's terug geplaatst gekregen en nu dus wel zwanger