Hoi meiden (en enkele man), Over een tijdje gaan wij verhuizen naar een huis die wij nog helemaal moeten verbouwen om het in onze smaak te krijgen. Het volgende gaan we allemaal minimaal doen; - Nieuwe keuken - Nieuwe meubels woonkamer - Kids krijgen beiden een nieuwe slaapkamer - Zelf een nieuwe slaapkamer met inloopkast Ondertussen ben ik al begonnen met moodboards voor iedere kamer, maar HELP: het is zoveel!!! Er is zoveel keuze en ik wil ook weer niet iets 'standaard' (ik bedoel; ik wil ook weleens een keertje kunnen zeggen; 'die vloer? Ohw, die hebben we laten importeren vanuit Portugal, die komt uit een oud klein kasteeltje' Snappen jullie wat ik bedoel?). Heeft iemand leuke tips voor (online) winkels die niet zo standaard zijn of uberhaupt tips hoe dit aan te pakken??? Ik vind het superleuk om te doen, maarja, wil het wel graag goed doen. Dus; tips, tips, tips m.b.t. interieur zijn van harte welkom!!!! Thanks allemaal
Tips? Nee... Jaloers? Hell yeah! Gefeliciteerd met je nieuwe woning en ik hoop dat je deze mooie wens kunt waarmaken. Zou echt heel stoer zijn. Succes met verbouwen!!!!
Sorry, wilde niemand jaloers maken , wij zijn er ook erg blij mee hoor. is ook wel een beetje een luxeprobleem he....
misschien heel raar en gok ik niets voor jou, maar als het zou kunnen zou ik een hele dag allemaal tweedehands winkels afrijden om mijn servies bij elkaar te sprokkelen, en dan zou ik alles verschillend willen met een overkoepelend thema (BV roze roosjes erop ofzo) lijkt me geweldig! zo ook met de eetkamerstoelen En ik zou voor de kinderkamers zoeken op marktplaats omdat daar ook mensen adverteren die het zelf maken. Ik zou dan een bedstee of zo iets laten maken, bed met huisje erboven (Heeft die van mij) dan kan je het zelf ontwerpen en hebben ze zeker iets prachtigs winkels zou ik niet weten, mijn hoofd zit vol met wat ik zou willen als ik het geld zou hebben maar tis allemaal tweedehands of zelf gemaakt laat je fotos zien als je klaar bent? is zo leuk!
Jeeee wat een luxeprobleem Maar lastig is het idd wel, misschien kun je hiermee eerst een soort planning maken met hoe je het eruit wil laten zien qua inrichting en vanuit daar gaan shoppen Roomplanner | Ontwerp je interieur met de gratis 3D roomplanner En dit is misschien een leuke site voor de kinderkamers Alles over inrichten kinderkamers, ideeen, decoreren, voorbeelden, babykamers Veel succes!
Wat gaaf!! Wij hebben vorig jaar ons toilet en badkamer verbouwd en man oh man wat een opgave vond ik dat! Er is zoveel keus! We zijn wel heel blij met het eindresultaat. Uiteindelijk hebben wij nooit een tekening laten maken. Dat is best wel een gok geweest maar alles kwam (in onze ogen) perfect samen. Probeer per ruimte helder voor ogen te krijgen wat je er mee wilt en wat je belangrijk vindt en ga dat vervolgens vertalen naar je eigen smaak. Wij zouden in een nieuwe keuken bijvoorbeeld de vaatwasser ter hoogte van je middel plaatsen zodat je niet meer zo hoeft te bukken. Dat soort dingetjes. Bij Loods5 kun je veel inspiratie opdoen qua meubels enzo. Heel veel plezier en succes!
Zomerzoen ! Fantastische spullen, ik hou er van. En heerlijk zeg, zo het huis verbouwen. Ik ben jaloers!
Ik lees even mee. Ook wij zijn een huis aan het verbouwen. We hebben het eerst compleet gestript dus alles wordt nu precies hoe wij het willen! We hebben de keuken,badkamer,vloeren e.d. al besteld maar w.b. de verf en de inrichting kan ik ook wel wat inspiratie gebruiken. Wij gaan voor een Riviera maison-achtige inrichting..
Ik heb niks tegen tweedehands hoor, als het maar apart is . Wij zijn zelf idd ook aan het overwegen om een bedstee te bouwen, dus dat is echt wel een heeeeeeel leuk idee hoor!!! Mocht je leuke winkels weten; graag. Ik speur ook al op MP, thanks voor de tip!
Ja, daar hou ik ook zo van, maar aan de andere kant; de hele wereld heeft riviera Maison én ik vind het best prijzig (maarja, het is zoooooooo mooi), maar die stijl hou ik ook enorm van hoor!
Jij houdt dan misschien ook van landelijk. Bij Jips meubelen in Lelystad hebben ze heel veel landelijke meubelen van de Spieghel serie en tegen zeer betaalbare prijzen. Heb er zelf een tafel besteld voor 300,- goedkoper dan elders. Vorig jaar ons huis verbouwd en heb ook echt alles bij elkaar gezocht en het is mooi geworden. Behang met grijs/wit/taupe en taupe kleurige vitrage. Ik zoek nu nog om leuke accessoires ,maar ik koop aleen wat past bij de rest.
gooi er toch nog iets in (sorry, weer geen winkel) ik vind quaker style erg mooi heeft wel iets weg van brocante maar tis net even anders. moet je anders ook even op googelen. En onder de bedstee kan je lades doen he, desnoods een grote waar nog een matras in past (Leuk voor logees)