hoi, mijn naam is cynthia en 27 jaar oud en de trotse moeder van lorenzo die nu 3.5 jaar oud is. alles gaat heerlijk, maar nu heb ik afgelopen maand mijn pil meerder keren vergeten en ben sinds gisteren kotsmisselijk, gevoelige borsten en een opgeblazen gevoel. De laatste menstuatie was rond 30 mei dus dat betekent vandaag mijn innestelingsdag. zal er dan toch een broertje of zusje aankomen? hoop dat jullie mijn kunnen helpen. gr. cynthia
Hey meissie gezellie dat je er ook bent... Wij kennen elkaar al Ik hoop dat je zwanger bent en dat lorenzo er een broertje of zusje bij krijgt
he bianca, ja eindelijk aangemeld he? ben benieuwd naar de testen van de week? hij of zij is volledig welkom hoor! wellicht samen zwanger? liefs cynthia
Ik hoop het meis, zou wel heel erg leuk zijn! En makkelijk met de verjaardagen hahaha Kunnen we niet snel vergeten Ik heb je test al ingepakt en ga 'm zo voor je op de bus doen
hoi, nou een aantal dagen verder en de klachten worden niet minder. loop zelf nu al met mijn broeksknoop los omdat het pijn doet in ieder geval ga ik morgen evennaar de huisarts omdat ik een blaasontsteking vermoed en dat wil ik volgende week testen. afgelopen dinsdag getest met een matcare test en die ga 1 fel roze streep aan en 1 hele lichte. maar wat dat betekent gr cynthia