Hallo! Ik en vriendlief hebben besloten om eind van het jaar te stoppen met de pil en voor een beeb te gaan! Zijn er nog meer meiden die ook 2008 pilloos ingaan? Lijkt me leuk om met jullie te kletsen en dan samen over te gaan naar "zwanger worden"! Liefs, Kim
Ik ben misschien ook van de partij! Mijn vriend en ik twijfelen nog een beetje of we er begin 2008 voor gaan, of nog even wachten tot na afstuderen (in de zomer). Maar wie weet dus... Geniet alvast van de voorpret!
Hoi, Ik en mijn vriend stoppen eind november met de pil, dus wie weet ! Heel veel succes. Groetjes Eveline
Wij stoppen in de 2e week van december, nog 1,5 pilstrip.. Vind het heel spannend en ben benieuwd hoe het allemaal loopt.. Tel de weekjes af... Vaak ben ik ook wel onzeker, zijn we er wel aan toe, zijn we te jong (23 en 24), hoe wordt op het werk gereageerd (heb net een jaarcontract gehad).. Tijd zal het vast wel leren.. Toch?
Neem anders eens een kijkje in dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=65793 Hier vind je meer meiden die in 2008 gaan stoppen. Met je goedvinden doe ik dit topic dan op slot om dubbele topics te voorkomen. Groetjes, Josien