Gisterenavond weer lekker kunnen genieten van ons kleintje. M'n zoontje was ook mee. Die vond het ook mooi maar vond het wel lang duren ; nou voor mama duurde het niet lang genoeg . Alles was goed met de baby. Ik had alleen iets teveel vruchtwater. Het is een echte druktemaker zei die mevrouw; nou daar was ik al wel achter . Krijg nog wel een inwendige echo; m'n placenta zit nog te laag. Als het goed is gaat die vanzelf weer omhoog maar men wil wel zekerheid maar heb begrepen dat dit niks ernstig is. Als ik daar dan toch lig krijg ik ook nog een gewone echo en dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg. Lekker nog een keertje genieten. Heb het geslacht op een briefje laten schrijven en in een dichte envelop laten doen. Heb gezegd tegen m'n vriend dat ie mag kijken, ik wacht er nog mee. Misschien kijk ik helemaal niet, misschien wel; moet zeggen dat ik er niet veel moeite mee heb om de envelop dicht te laten. Ook m'n vriend heeft nog niet gekeken. Ben weer helemaal happy dat ik ons kleintje gezien heb en dat alles het hem/haar goed is. Silly
Leuk hoor dat alles zo goed gaat met je kleine. Ben je niet nieuwschierig, en brandt die envelop niet in je handen??
Nee dat valt eigenlijk wel mee. Ik had het ook wel erger verwacht. Misschien dat ik over een paar weken kijk dan vraag men niet zoveel meer wat het wordt. Ben er niet zo goed in om het verborgen te houden en dat ik me verspreek. Silly
Wat knap dat ie nog dicht zit!!! Ik had hem al stiekem tegen het licht gehouden ofzo. Nee ik zou het niet kunnen om het ongeopend te laten liggen, daarom; Petje af voor jullie hoor!!! En wat fijn dat het allemaal goed gaat met jullie kleine natuurlijk!! Groetjes Carry
Nou Carry m'n vriend begint nu toch al wel ongeduldig te worden hoor. Maar ik heb de envelop verstopt dus hij kan niet stiekum kijken . Heb wel gezegd als ie het echt wil weten dan moet ie maar kijken maar niet tegen mij zeggen. Ik vind het wel spannend zo, je weet dat het antwoord in die envelop zit maar zolang ik niet kijk blijf die onwetendheid en blijf je fantaseren, dat heeft toch ook wel iets. Maar ik zal heus wel eerder kijken dan voordat het geboren is hoor. Gewoon op een mooi moment samen met m'n vriend (lekker romantisch ) Silly