ook moeilijk in slaap te komen/blijven?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kiki33, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Zijn dat grote pillen??? Ik kan geen pillen slikken namelijk! Ben nogal een zeikerd maar krijg het echt niet weg. De enige pil die ik weg kan krijgen is DE pil maar verder niets!!!

2. angel 19

angel 19 Lid

12 jul 2009
    31
    0
    0
    almere
    Ze zijn netzo groot een paracetemol,
    maar misschien heeft je verloskundige wel wat anders voor je.
    Gewoon ernaar vragen dat heb ik ook gedaan.

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik zit nu ook met grote ogen open te kijken.. maar ben niet zwanger (denk ik). Slaap ook zo slecht de laatste tijd! :(

4. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Hey allemaal!

Dank voor de vele reacties, wetende dat ik niet alleen ben, helpt al enorm! Ik heb ook wat fijne tips voorbij zien komen, en jullie hebben me overtuigd om overdag de bezoekjes etc op afstand te houden. De deur gaat gewoon op slot! Heerlijk om soms helemaal voor jezelf te kiezen ;).

Ben nu trouwens ook alweer een tijdje wakker hihihi;)

Liefs, Kiki

5. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    hier ook een slechte slaper vanaf het begin vd zwangerschaap..ben nu ook wakker..word ook om de 2 uur wakker helaas..omdat ik een paar keer moet plassen snachts of vd honger of misselijkheid en vervolgens val ik moeilijk in slaap...en altijd rond dezelfde tijd word ik wakker snachts...half 2 en half 4..ga zo lekker me bedje nog in en proberen te slapen..

6. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik had er vannacht ook verschrikkelijk last van en niet alleen ik maar manlief ook door mijn drukdoenerij. :D
    maar het is wel aan te raden om niet te gaan internetten,tv kijken oid maar je kan veel beter iets heel saais gaan doen anders word je weer veels te veel geprikkeld.
    Bij mij helpt het ook wel om lekker even warm te gaan douchen en dan lekker diep onder de dekens te kruipen, dan val ik weer veel beter in slaap.

7. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Oh dat douchen is misschien ook wel een idee, zou best eens kunnen werken. Ik heb namelijk ook dat ik heel slecht slaap de laatste tijd. Ik hoop dat het voedingskussen dat ik sinds gisteren heb een beetje helpt. Maar dat was vannacht ook wennen hoor met zo'n ding tussen je benen. Voor mijn bekken hielp het trouwens wel, had een stuk minder last. Maar nu voel ik mijn rug juist supergoed. En is het steeds moeilijker om een beetje normaal om te draaien in bed met een steeds dikker wordende buik. Ben nu ook weer echt zo duf, zit nog lekker op de bank in mijn pyama de Pfaffs te kijken. Maar dan voel ik me weer heel schuldig en lui.

8. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    O wat ben ik blij dat meer mensen hier last van hebben.....ik slaap maar 2 uurtjes iedere keer en wordt dan weer wakker met tot gevolg dat ik s ochtends mijn ogen niet kan openhouden en dan soms licht in slaap valt terwijl ik een dochtertje van 4 heb rondlopen, gelukkig gaat ze lekker tv kijken, maar echt lekker voel ik mij er niet bij.

9. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    bij mij is het iets minder geworden sinds vorige week. minimaal elke 2 uur moest ik eruit om naar de wc te gaan..nou kom dan nog maar eens in slaap!
    maar sinds vorige week moet ik ineens minder naar de wc :( snap nog steeds niet waarom ineens want dat is al maanden zo. maar goed ik slaap wel iets beter. nu slaap ik soms 3/4 uur achter elkaar haha, tis toch iets.
    sinds vorige week: rond 12/1 uur naar bed en rond 4 uur naar wc, en dan weer om 8 uur naar de wc en als ik geluk heb val ik dan nog in slaap tot 9/10 uur :D

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    En ook niet uitgerust wakker worden zeker? Ik ben gisteren uiteindelijk rond 1 uur naar bed gegaan, zeker 3x naar de wc geweest en om 9 uur kwam mn man thuis, soms slaap ik dan nog even door met hem maar nu was ik wakker en zit ik suf op de bank...

Deel Deze Pagina