Ik heb sinds 3 dagen enorme druk in mijn onderbuik... en als ik mijn plas beetje telang inhou doet het echt pijn, voelt als spierpijn...duwt en drukt tot ik geweest ben. Ik denk echter nt dat het een blaasontsteking kan zijn want plassen op zich doet geen pijn, en irritatie heb ik ook niet en 't is best geen klein plasje ! Die druk voelt gewoon heel vervelend en daarbij voel ik steeds steken in me rechterzij. Heeft iemand een idee wt dit kan zijn ? Ik dacht al eitje maar daarvoor zou het te laat zijn nu ... meestal heb ik er op de moment dt ik ongi ben ook één dag last van. Ik had gister ook ongipijn en dit al sinds dag 16 dus zit elke dag te wachten op die ongi ... laat maar komen zou 'k zeggen... want mijn ballonnetje ontploft bjina !
Hm, heb daar ook last van zeg.. enorme druk op m'n blaas. Dacht ook aan een blaasontsteking, maar de hoeveelheid is goed en ook geen irritatie. Toch ga ik voor de zekerheid naar de ha, want soms komt een ontsteking zonder klachten. Maar dat je al zo lang last hebt van die steken.. wat je normaal niet hebt. Ik zou zeggen, naderende ongi.. maar het zou ook iets heel anders kunnen betekenen Keeping my fingers crossed!
DAnkje Zeema ! Hoop dat de druk met zwanger zijn te maken heeft, zou zo welkom zijn na 2 jaar klussen ! Geniet lekker van je zwangerschap en laat dat beebje van je maar lekker groeien ! Veel succes !