Hallo Allemaal, Ik heb me vandaag hier aangemeld omdat we bezig zijn om zwanger te worden. Ik ben nu drie maanden gestopt met de pil toen mijn vriend naar afghanistan ging dat was op 14 oktober 2008. Hij is afgelopen 7 januari met verlof geweest en gisteren 27 oktober weer terug gegaan naar afghanistan hij moet nu nog tot eind april. Vandaag heb ik een test gedaan en het blijkt dat ik nu zwanger ben, waar ik ontzettend blij mee ben maar nog niet had verwacht. Vooral niet omdat we niet geloofde dat het in 1 keer raak kan zijn nou dus wel. Ik hoop dat deze site me kan helpen met tips... Zelf ben ik 24 jaar oud en werk bij de politie als administratief medewerkster. Groetjes rhea
Hoi meid, vervelend is dat het al zolang over tijd en dan nog steeds nega testen in handen:s ik ken het... was eind aug. gestopt met de pil en werd daarna na 43 dagen ongi, 2e cyclus zelfs na 78 dagen pas:S en nu zit ik alweer op dag 35 word er een btje moedeloos van... ik wilde je even succes wensen en hopelijk word je gauw ongi of beter gezegt: ZWANGER Sterkte! Groetjes!
Tnx. Mss dinsdag duidelijkheid. Ik zie het wel. Er zijn mensen hier op het forum die al langer als mij wachten. Voor hen vind ik het erger.
Ja dat is zo... sommige zijn al heel wat rondes verder en nog niet zwanger... erg vervelend... het kan wel 6-12 maanden duren nadat je gestopt bent met de pil... er is dus nog hoop... succes bij de HA en laat het maar weten wat ie ervan zegt... Groetjes!
Ja maarja, zoiets is natuurlijk nooit eerlijk... Wat dacht je dan van alle vrouwen die ongepland zwanger zijn, waaronder ikzelf? Ik hou zielsveel van ons verrassings-ventje, maar eerlijk is het niet als je bedenkt dat sommigen jaren nodig hebben om zwanger te worden...
Wat lief allemaal voor jullie leuke reacties! Bij mij is het inderdaad erg snel gegaan, had ik ook helemaal niet verwacht. Vooral niet in drie weken tijd... Maar ik ben er hartstikke blij mee, helaas is me vriend op dit moment niet thuis dat vind ik wel hartstikke jammer. Maar ik ga een dagboekje bijhouden zodat als hij thuis komt alles kan lezen. En ik ga der zeker van genieten. Groetjes...