Hallo allemaal!

Discussion in 'Even voorstellen' started by Tigru, Aug 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tigru

Tigru Nieuw lid

Aug 4, 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu ja, heel simpel, hallo allemaal!

Ik ga hier door onder de naam Tigru, IRL heet ik Marjo en woon in Noord-Brabant en ben 28 jaar. Sinds bijna 3 weken ben ik getrouwd en nu hebben we ook de knoop door gehakt dat het tijd wordt voor een klein kindje in ons midden. Echter nog heel even wachten...

Mijn man vertrekt zondag naar Afghanistan en ondertussen stop ik met de pil. Zodat ik lekker op het gemak kan wennen aan alles. Als hij terug is gaan we dan ook gelijk "proberen" of het allemaal wil lukken... Daarna hopen dat we ons appartement nog snel verkocht krijgen en een huisje kopen.

Vind het allemaal heel spannend en vooral leuk. Ondanks dat er nog niks definitief is (18 augustus de laatste pil) wilde ik me toch al aanmelden en meelezen.

Wat verder over ons? Nu ja, 15 juli zijn we dus getrouwd. Meer ongepland dan gepland, omdat mijn man dus naar Afghanistan gaat. We hebben hier in huis 3 poezen-meisjes en 2 kleine fretjes. Heel gezellig en ik zal niet alleen zitten tijdens de afwezigheid van mijn man. Ik kom uit een gezin van 4, heb 2 jongere broertjes en een jonger zusje met wie ik heel goed contact heb. Mijn man heeft een zusje die we niet vaak zien, geen problemen, maar zoals we zeggen: "Niets tegen maar ook niets met elkaar". Mijn vader woont in Gelderland, een eindje uit de buurt en mijn moeder is overleden. Mijn schoonouders wonen in een dorp in de buurt en willen soms graag ons "helpen" ofwel, teveel bemoeien... (Klinkt dramatisch, is het alles behalve)

Meer weten? Just ask!

Groetjes Tigru

2. Schrisje77

Aug 3, 2009
    39
    0
    0
    Brabantse land
    Welkom en veel lees en kletsplezier. Is je man lang weg?

3. Tigru

Tigru Nieuw lid

Aug 4, 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als alles goed gaat is hij voor de kerst terug, dus bijna 5 maanden...

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    welkom en gefeliciteerd met je huwelijk !!

5. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum
    nog gefeliciteerd met jullie huwelijk ;)

Share This Page