Omdat ik het vergeten ben wou ik me toch nog even voorstellen: Ik ben Amal en 22 jaar oud (of jong, het is maar net hoe je het bekijkt ) Ik ben getrouwd sinds drie maanden en mijn man en ik hebben deze maand besloten dat we graag aan kinderen willen beginnen. Omdat ik op het moment dat mijn man zei dat hij heel graag wou dat ik zou stoppen met de pil ook echt niet meer wou wachten tot de strip klaar was, ben ik dus halverwege gestopt. Niet zo handig want nu heb ik geen idee wanneer ik ongesteld zou moeten worden, maar we proberen maar het lot met geduld af te wachten.. Ik hoop dat jullie allemaal snel jullie kinderwens in vervulling mogen zien gaan, en dat jullie na een fijne zwangerschap zullen bevallen van een gezond baby'tje..
Jaa ik ook! Alleen dacht ik ook altijd van, het zal gelijk wel raak zaan. (of anders de volgende maand wel). Maar nu ik hier het e.e.a. gelezen heb ga ik daar dus eeeecht niet van uit! Heb echt respect voor de vrouwen die het al zoo lang proberen..
Suc6, hopelijk is jullie snel een wondertje gegund! En natuurlijk welkom op t forum niet te vergeten!!