hoi allemaal, ik heb me sinds vandaag ook aangemeld hier en vermoedelijk ben ik zwanger. heb vrijdag de 31ste mijn NOD dus heb nog 2 dagen te gaan voor ik evt ga testen. hopelijk kan ik hier wat info vinden en ervaringen delen
Hai Catwoman, welkom hier! Vermoedelijk ben je zwanger zeg je.... voel je je anders dan ervoor? of toch al een test gedaan? Zou wel te gek zijn of niet? Succes met wachten tot je NOD en hopelijk is het raak!
hoi dankje ik heb wel getest, paar dagen terug maar was negatief. sowieso heb ik redelijk wat klachten waardoor ik vermoed dat ik zwanger ben, alleen is nu afwachten nog tot morgen of overmorgen. ik kan ook niet echt wachten tot ik meer weer
welkom op t forum en hopelijk heb je snel duidelijkheid!!! (hopelijk in de vorm van een knal posi test natuurlijk!)
ja heb vandaag nog 1 test gedaan, deze is helaas negatief en de bloeding die ik heb zet helaas ook meer door...mijn huisarts zei dus nu al dat het dus niks is. al waren de symptonen er wel degelijk en was ook 1 week overtijd nu. erg jammer maar nu opnieuw berekenen hoe me cyclus is want dat weet ik nu dus niet meer. iemand tips hoe ik dat kan doen?
Jammer zeg misschien een afspraak maken bij de HA voor een bloedtest? heel veel succes en welkom op het forum! ^.^