ook nieuw hier

Discussion in 'Even voorstellen' started by Justins mama, Feb 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Justins mama

Justins mama Bekend lid

Feb 9, 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik ben dus nieuw hier. Mijn naam is Mandy 27 jaar oud, en de trotse mama van een zoontje. Justin is zijn naam.

Hij is geboren op 4-11-2010 met 37,1 weken. Na een moeizame start qua eten en voeding, reflux, ontstoken navel, koemelkallergie en 4 dagen ziekenhuis gaat het nu super!!

Hopelijk kan ik hier veel leren, en kan ik andere iets leren met mijn ervaringen...

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hoi!
    Jeetje is ook geen goed begin! Is het je eerste?
    Mijn jongste was prematuur, met een jaar lang constant ziekenhuizen. Oneerlijk wat zo'n hummeltje allemaal al mee moet maken!
    Iig Hartelijk welkom, en succes met het mannetje!
    Groetjes apie3

3. Justins mama

Justins mama Bekend lid

Feb 9, 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi apie,
    Het is inderdaad onze eerste. Er zijn hier ook heel wat tranen gevloeid moet ik eerlijk zeggen hoor!
    Het is echt niet fijn als je je kind in je armen ziet kronkelen van de pijn!! Dan breekt echt je hart.
    Maar gelukkig gaat het nu allemaal perfect en hopelijk blijft dat zo!!

En jeetje jullie een jaar lopen tobben! Erg hoor!! Ik vond 3 maanden al veel, en slopend!!!
    Groetjes Mandy

4. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hey mandy!
    Ach ja, op een gegeven moment was het gevoel van "daar gaan we weer" wel overheersend. Gelukkig hoefde we maar te bellen, en mochten dan gelijk komen. (nu nog steeds trouwens). Ze hadden al snel in de gaten dat wanneer we belden of langs kwamen het ook echt weer mis was!

Maar slopend is het zeker! Wij hebben ook nachten huilend gezeten hoor! T klein ding wordt over 4 weken alweer 2. Als je ziet hoe ze sinds vorig jaar vooruit gesprongen is! Ze is nog steeds heel klein, maar behalve een chronische verkoudheid heeft ze helemaal niets meer! Ik ben blij dat het met jullie kleine ook allemaal weer goed gaat! Fingers crossed dat het zo blijft!
    Van de kiddo's moeten ze afblijven he!

Wat wij wel heel erg merkten, is dat de jongste dus ook veel eerder kan aangeven wanneer ze ergens last van heeft. Een soort van code taal die zij afgaf. Mooi vond ik dat....

ps Er zijn middelen (kerulacs/kerutabs) om de kleine zo af en toe toch koemelk te mogen geven. Ben zelf ook allergisch, en kwam er pas geleden achter. Misschien nu nog niet interessant, maar als ie wat ouder wordt, dan zou hij ook gewoon onderweg een ijsje kunnen eten ofzo..

Groetjes!

5. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    wat een heftige start!

welkom hier op het forum!

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man!

Share This Page