Even voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by PixelEgelmeers, Jun 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PixelEgelmeers

PixelEgelmeers Nieuw lid

Jun 20, 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Dit is mijn eerste keer op een forum dus het is allemaal een beetje nieuw voor mij maar ik zal mij eerste even voorstellen.
    2,5 jaar geleden zijn wij gestopt met de pil. Na 1,5 proberen zonder reslutaat hadden we besloten om te laten onderzoeken wat de reden was dat het niet lukte om zwanger te worden. Na verschillende onderzoeken is gebleken dat ik een vijandige baarmoedermond heb waardoor de zwemmers van mijn partner niet door de klapdeuren komen. (om het maar even in Jip en Janneke taal uit te leggen) :) Er bestaat dus een zeer kleine tot geen kans dat de zwemmers mijn eitje kunnen bereiken. Die uitslag kwam best wel een beetje hard aan en is het best gek te horen dat samen zwanger worden een heel lastig verhaal gaat worden. Zeker omdat de meeste vriendinnen om mij heen bimnen no time zwanger waren terwijl ik al veel langer gestopt was met de pil als zij. Je gunt het ze allemaal, maar jezelf natuurlijk ook! afine
    Na overleg met de gynacoloog is ons aangeboden om deel te nemen aan een studie van het ziekenhuis en zijn we geloot voor een ivf traject. 1,5 week geleden zijn we begonnen met de eerste stap van het ivf traject, het slikken van de pil zoals de meeste van jullie wellicht wel weten. Ik zit dus nog helemaal in de begin fase maar des al niet te min vinden we het allemaal heel spannend. Zeker omdat je niet weet wat al die hormonen met je lijf gaan doen en hoeveel je er van gaat merken.

2. Dana

Dana Niet meer actief

hoi, welkom! hopelijk ben je snel zwanger, er zijn hier op dit forum een heleboel meiden die ook allerlei behandelingen moeten ondergaan om zwanger te kunnen worden. sterkte met alles ;)

3. hekate

hekate Actief lid

Jun 3, 2011
    103
    0
    0
    gastouder
    groningen
    welkom hier en ik hoop dat je snel zwanger mag worden.. :D

Share This Page