Gister heb ik mij aangemeld maar nog niet voorgesteld dus: Hoi!!! Ik ga momenteel nog even onder een nickname, jullie zijn namelijk momenteel de enige, op mijn vriend na , die weten dat ik zwanger ben. Ik woon in een dorpje, in NB, met mijn vriend en ben 32 jaar. Sinds januari is mijn spiraaltje eruit gehaald en flink geklust Vorig maand was ik er heilig van overtuigd dat ik zwanger was en heb een hele vroege test gedaan, 5 dagen voor NOD, deze was positief!! Wij zijn helemaal in euforie naar ouders en schoonouders gegaan en hebben verteld dat ze opa en oma werden. 1 dag na mijn NOD kreeg ik verschrikkelijke buikpijn en een vreselijke bloeding. Ik ben 9 dagen ongesteld geweest. De huisarts heeft me ook nog getest en het hormoon was weg. Om te kijken of alles goed was heb ik een ovulatie test gedaan op 24 aug. Ik was aan het ovuleren. De dag daarvoor hebben we geklust. Maar we waren er verder even niet mee bezig, verder niet meer geklust afgelopen maand. Zaterdag zou ik ongesteld moeten worden, dat gebeurde niet. Zondag hele dag buikpijn, en maandag nog niets dus toch maar een test gedaan. En zwanger!!! Zowel gister als vandaag een positive test. Gister voelde ik me wel heel raar, bang. Vandaag voel ik me al beter. In psygische zin, want de misselijkheid neemt verschrikkelijk toe... Maar ach.... Goed teken!! Ik begin dus langzaam maar zeker echt te geloven in het feit dat ik zwanger ben. Alle goede vipes deze kant op. Nu moet t goed gaan!!!!! Bedankt voor t lezen en tot op t forum. Groetjes, Ludora